Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی را الگوی جهانی برشمرد و اظهار کرد: صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگوپذیری ملت‌ها، الگوگیری دولت‌ها را نیز به دنبال داشته و این دلیل عمده عصبانیت و تحریم‌های آمریکایی‌هاست.


به گزارش شریان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، اظهار داشت: ماندگاری و زنده بودن انقلاب یک معجزه الهی و ولایت فقیه یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها و هدیه خداوند برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی برای براندازی نظام، گفت: دشمنان با درست کردن جبهه‌ای عظیم، وسیع، نامتجانس و واحد می‌خواهند به عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند، اما سنگرنشینان این جبهه هرگز اجازه دست‌درازی دشمن به این مرز و بوم را نخواهد داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن با اسلام و روحیه جهادی و انقلابی‌گری مشکل دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و موجودیت و شاخص‌های ابهت دشمنان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

وی گفت: علی‌رغم تمام توطئه‌ها، فتنه‌ها و تلاش‌های جبهه استکبار، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی روز به‌ روز قوی‌تر شده و انقلاب اسلامی هرگز توقف نداشته است.

حاجی‌صادقی افزود: صف‌آرایی و مقابله دشمنان و جبهه استکبار در مقابل انقلاب بیانگر زنده بودن انقلاب، پویایی و حرکت رو به پیشرفت نظام بوده و همین کینه‌توزی‌ها و توطئه‌های روزافزون دشمن ضرورت پاسداری از انقلاب را بیش از پیش واجب‌تر کرده است.

وی انقلاب اسلامی را الگوی جهانی برشمرد و اظهار کرد: صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگوپذیری ملت‌ها، الگوگیری دولت‌ها را نیز به دنبال داشته و این دلیل عمده عصبانیت و تحریم‌های آمریکایی‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در آستانه جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: در این 40 سال اخیر «بصیرت و پیوند امت با ولایت» انقلاب را از گردنه‌های سخت در برابر فتنه‌های سخت و دشمنی دشمنان عبور داده و تابعیت و پیروی از ولایت‌فقیه دشمنان را عصبانی کرده است.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: اگر دشمن خواب «جدایی امت با ولایت» را دیده، قطعاً ملت ایران با بصیرت و آگاهی خواب دشمنان را برهم زده و تا پای جان پاسدار نظام خواهیم ماند.

منبع: ایسنا

دسته بندیسیاسی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد