Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در پی تصادفات روز گذشته محور سربیشه- نهبندان و کشته شدن هشت نفر از هم وطنان به وزیر راه و شهرسازی تذکر کتبی داد و خواستار تسریع تکمیل پروژه‌ها و تأمین اعتبار محورهای استان شد. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سحرگاه 15 دی ماه در جاده سربیشه به نهبندان با تصادفات خونین همراه شد و تا عصر تعداد تصادفات به سه حادثه رسید که در مجموع این حوادث 8 نفر از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه این تصادفات بخشی در محور سربیشه و بخشی در محور نهبندان رخ داد اما آن طور که فرماندار نهبندان می‌گوید: در سفری که قرار است استاندار خراسان جنوبی به زودی به نهبندان داشته باشد تکمیل محور مواصلاتی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم منطقه است.

کریمان بیان کرد: احداث باند دوم محور نهبندان-شوسف در راستای کاهش تصادفات ضروری است و خواهان تکمیل این مسیر هستیم.

تکمیل باند دوم محور بیرجند قاین تسریع می‌شودمحورهای خراسان جنوبی لغزنده است/لزوم تردد با زنجیرچرخ در محورهای مواصلاتی استان36 میلیارد تومان به بهسازی محورهای خراسان جنوبی اختصاص یافت

وی افزود: این محور به طول 30 کیلومتر است که تاکنون 12 کیلومتر باند دوم آن تکمیل و آماده افتتاح است و آگهی مناقصه 18 کیلومتر باقیمانده این محور با اعتبار 40 میلیارد تومان در حال انجام است که در راستای کاهش تصادفات باید سریعتر تکمیل شود.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: باند دوم محور نهبندان-شوسف از محورهای پرتردد و پرحادثه شهرستان است.

در پی این حوادث نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته به وزیر راه و شهرسازی تذکر کتبی داد.

نظر افضلی گفت: 15 دی ماه در مسیر جاده سربیشه-نهبندان سه مورد تصادف انجام شد که متاسفانه شاهد فوت 8 نفر از هموطنان بودیم و در طول سال نیز بارها شاهد تصادف منجر به فوت بوده‌ایم از این رو خواستار تسریع تکمیل پروژه‌های راه و تأمین اعتبار محورهای استان خراسان جنوبی هستیم.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در زمینه تامین اعتبار و احداث باند دوم نهبندان-سربیشه که همه مسیر بیابانی و هموار است و نیازی به برش کوه و خاکبرداری ندارد هرچه سریعتر اقدام شود تا کمتر شاهد این تصادفات باشیم.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

تقی رضایی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهری و شهر‌های جدید اضافه و الحاق شده است گفت:   این آمار نشان‌دهنده کار جهادی و بزرگی است که در دولت سیزدهم در راستای تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئله تامین زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف همواره مورد توجه سازمان ملی زمین و مسکن بوده است گفت:  در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند.

رضایی اظهار کرد: اصلاح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در این حوزه خود می تواند زمنیه را برای بهبود افزایش عرضه زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف فراهم کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی