Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نشست امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

اصغر سلیمی سخنگوی امور داخلی کشور و شورا‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس درباره جلسه امروز این هیئت با رئیس صدا و سیما گزارشی را برای نمایندگان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی ادامه داد: عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد که علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، آخوندی معاون سیاسی و میرباقری معاون سیما در جلسه امروز هیئت رئیسه برای بررسی عملکرد سازمان صدا و سیما درباره حواشی اخیر مجلس اظهاراتی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها بیان کرد: در جلسه هیئت رئیسه مجلس به مسئولان صدا و سیما اعلام شد که اقدامات تخریبی علیه مجلس به ضرر منافع ملی کشور است و جایگاه پارلمان را زیر سوال خواهد برد، لذا قرار شد نشست دیگری برای پیگیری این موارد برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور سردار سپه و سردار آزادی از مسئولان بسیج مستضعفین و سازندگی در جلسه امروز این کمیسیون هم گفت: آنها گزارشی از اقدامات بسیج در حوزه آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، حاشیه نشینی، اقتصادی و ... گزارشی ارائه کردند.

سلیمی ادامه داد: بر اساس گزارش مسئولان بسیج ۱۵۱ هزار کانون و حوزه در سطح کشور و ۱۱ هزار گروه جهادی اساتید، حوزه، دانشگاهیان، بازاریان و ... در کشور وجود دارند، بسیج تلاش دارد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر روی آسیب‌های اجتماعی که مبنای خانواده‌ها را متضرر کرده، کار کنند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها تاکید کرد: مسئولان بسیج گزارش دادند که سال گذشته ۶۰۹ هزار ازدواج و ۱۷۵ هزار طلاق داشتیم در حالی که در ۶ ماهه اول امسال ۶.۳ درصد در بحث طلاق کاهش داشته‌ایم.

وی همچنین با اشاره به شکایت کوچکی نژاد نماینده مردم رشت از داشتن شرکت‌های اقتصادی توسط استانداری‌ها هم اظهار کرد: نمایندگانی از وزارت کشور در جلسه امروز حضور داشتند که در پاسخ به شکایت کوچکی نژاد اعلام کردند این شرکت‌های اقتصادی برای دهیاری‌ها بوده و به صورت مستقیم زیر نظر استانداری‌ها قرار ندارند.

سلیمی تصریح کرد: قرار شد کمیته‌ای زیر نظر کارگروه مدیریت شهری کمیسیون شورا‌ها با حضور حسن کامران، محمودی، عبدالهی و کوچکی نژاد تشکیل شود تا این موارد را با حضور دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و وزارت کشور بررسی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان