Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@02:57:22 GMT

بازآموزی ۸۰۰ معلم قرآن در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۹۵۸۲

بازآموزی ۸۰۰ معلم قرآن در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بعدازظهر روز گذشته 16 دی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه کارگاه بازآموزی معلمان قرآنی در چهار نقطه با حضور ۵۰۰ نفر در سطح استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: رونمایی از پوستر قرآنی ستاد دهه فجر کشور، برگزاری مراسم تجلیل از استعدادهای قرانی شاهرود و سمنان، برگزاری کرسی طراوت در ۲۰ نقطه از استان سمنان و برگزاری سومین مراسم تجلیل از چهره‌های برتر قرآنی استان طی دهه فجر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۱۰ گفتمان دینی با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان سمنان برگزار می‌شود، که: این برنامه‌ها با حضور ائمه جمعه مساجد در ۴۰ مسجد استان برنامه‌ریزی‌شده که اگر سایر مساجد نیز برنامه‌هایی برای چهل‌سالگی انقلاب داشته باشند موردحمایت سازمان تبلیغات اسلامی واقع می‌شوند.

شکری بابیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با ایام فاطمیه بوده و برنامه‌ها مطابق با این مفاهیم برنامه ریزی شده گفت: اعزام بانوان به محافل مذهبی، برگزاری ۴۰ کانون فرهنگی تبلیغ در ایام دهه فجر، اجرای ۴۰ محفل قرآنی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید براینکه پیرامون رسانه و فضای مجازی نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی‌شده افزود: پخش مستند تلویزیونی پیشکسوتان قرآنی در ۱۱ قسمت، پنج تولید شامل مستند پدر و پسر، پرده‌خوانی، تبیین دستاوردهای انقلاب، رادیو انقلاب هرکدام در ۴۰ قسمت پخش می‌شود و همچنین کار شش‌قسمتی با همکاری مجمع گفتمان انقلابی شاهرود آماده تولید است.

به گفته وی؛ اعزام گروه‌های تبلیغی مدارس تحت عنوان کاروان انقلاب که کار تبیین ارزش‌های انقلاب را بر عهده خواهند داشت انجام می‌شود و  با توجه به اینکه امسال دهه فجر مصادف با ایام فاطمیه است هیئتهای مذهبی موظفند محیط را پیرامون ۴۰ سالگی انقلاب و این ایام ترسیم کنند.

شکری یاداور شد: تجلیل از افرادی شرکت کننده در سوگواره اربعین ، نشست با علما، تبیین دستاوردهای انقلاب، برگزاری گردهمایی مسئولان کانون‌های قرآن و عترت استان و اجرای جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در چهار شهرستان شامل دامغان، سمنان، شاهرود و گرمسار طی ‌ایام دهه فجر پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن شکری قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه گام نهادن در راه قرآن، باقیات الصالحات است، گفت: هر انسانی که زندگی خود را با قرآن تطبیق دهد، گمراه نخواهد شد.

مالک رحمتی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، در آیین تجلیل از مربیان یک موسسه فرهنگی قرآن و عترت ضمن گرامیداشت مقام معلم گفت: گفتمان و اندیشه‌های انقلاب اسلامی را که توسط شما فعالان فرهنگی در جامعه تبلیغ می‌شود، مدیون و مرهون استاد شهید مرتضی مطهری هستیم.

وی افزود: نقش استاد مطهری در روزآمد کردن اندیشه‌های اسلامی بویژه تبیین نظری نظام جمهوری اسلامی در میان اقشار مختلف مردم بی‌بدیل است. شهید مطهری با قلم، فکر و در نهایت با شهادت خود ارزش‌های انقلاب اسلامی را در جامعه ساری و جاری کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه قرآن معجزه الهی است و هیچ تحریف و شکی در آن راه ندارد، خاطرنشان کرد: فردی که زندگی خود را در ساحت‌های مختلف، با قرآن تطبیق دهد و در زمینه‌های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم گام بردارد، گمراه نخواهد شد. 

وی ادامه داد: خوشا به سعادت شما عزیزان که مربی قرآن و ادامه دهنده رسالت پیامبر اکرم اسلام(ص) در تبیین و گسترش مبانی و مفاهیم این معجزه الهی هستید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با ابراز خرسندی از حضور خود در موسسه فرهنگی قرآن و عترت حورای بهشتی، گفت: گام نهادن در راه قرآن باقیات الصالحات است و بدون شک با اخلاص مربیان این موسسه، انسان‌های بزرگی تربیت و به جامعه تحویل داده خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود