Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یارمحمدی گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان به همت ستاد عالی کانون های مساجد کشور و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ها برای سیزدهمین سال متوالی برگزار می شود و فعالان قرآنی برای ثبت نام تا ۳۰ دی ماه سال جاری فرصت دارند.

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان  اظهار کرد: ستاد عالی کانون هاي فرهنگی و هنري مساجد کشور در راستاي نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهاي فرهنگی و هنري براي جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت های قرآنی مساجد، سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان را اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر جوانان و نوجوانان توسط ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

به گفته وی، ثبت نام برای این دوره از مسابقات تا 30 دی ماه سال جاری اعلام شده است و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.modhammatan.com نسبت به ثبت نام خود در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» اقدام کنند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی و هنری در قالب ایجاد رقابت سالم، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه مند به فعالیت های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعال قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات اوقاف و سایر مسابقات ملی و بین المللی از جمله اهداف برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخش فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد و آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت های قرآنی موجود در کانون های مساجد و استفاده از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخشی فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد از دیگر اهداف برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان» اعلام شده است.

 

وی افزود: این مسابقات در ۲ گروه سنی هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال و در ۲ بخش خواهران و برادران و در رشته های حفظ کل و قرائت «تحقیق» برای گروه سنی ۱۶ تا ۳۰ و رشته های قرائت «ترتیل»، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز برای گروه سنی هفت تا ۱۶ سال برگزار می شود.

 

به گفته وی، مرحله استانی این دوره از مسابقه از 30 دی ماه تا 15 اسفند سال جاری اعلام شده است و برگزیدگان برای شرکت در مرحله کشوری که به میزبانی خراسان رضوی برگزار می شود، معرفی می گردند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مراجع و علماء خبرگزاری شبستان اردبیل مجلس مراجع خراسان جنوبي دیدار با مراجع آیت الله سید حاتمی اصفهان جشنواره قرآنی مدهامتان تمدید مهلت ثبت نام جشنواره مدهامتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی