Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ عبدالجواد کمالی به اتفاق نوذر مظفری نژاد دبیر اسبق فدراسیون سوارکاری و از کارشناسان مطرح سوارکاری کشور در بازدید از سایت سوارکاری روستای گورزین، اعلام کرد: سازمان منطقه آزاد قشم 400 هکتار زمین برای ایجاد پیست سوارکاری (اسب سواری و شتر سورای) در روستای گورزین اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام علاقمندی مردم جزیره به ورزش سوارکاری، افزود: در مرحله نخست اجرای این پروژه، مدرسه سوارکاری در فضایی به مساحت سه هکتار در روستای گورزین جزیره قشم ایجاد خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از سوارکاری به عنوان یکی از ورزش های مفرح مورد علاقه افراد خاص نام برد و اعلام کرد: با راه اندازی سایت سوارکاری در این روستا، قشم با توجه به نزدیکی با کشورهای حاشیه خلیج فارس می تواند به محلی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی این ورزش حرفه ای تبدیل شود.

وی به بازدید دبیر اسبق فدراسیون سوارکاری کشور از سایت سوارکاری قشم اشاره کرد و گفت: قرار شد شماری از جوانان علاقمند جزیره قشم زیرنظر مظفری نژاد دوره های آموزشی را در باشگاه های مطرح کشور سپری کنند.

به گفته کمالی، افرادی که در دوره های آموزش سوارکاری شرکت می کنند، با راه اندازی مدرسه سوار کاری و سایت سوارکاری روستای گورزین به عنوان مربی در این مجموعه فعالیت خواهند کرد.

جزیره قشم با ظرفیت های مهم گردشگری در جنوب ایران قرار دارد، ایجاد سایت ورزش های دریایی، هوایی و زمینی در این جزیره طی دو سال گذشته منجر به افزایش سفر گردشگران به قشم شده است و راه اندازی سایت سوارکاری در روستای گورزین هم نقش مهمی در ارتقای شمار گردشگران خواهد داشت.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین قشم گردشگری مدرسه معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و برایتون

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747938

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد