Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز ، پاییز سال گذشته سیاوش اسعدی فیلمبرداری سومین ساخته سینمایی اش را آغاز کرد. عکس های گریم امین حیایی در این فیلم از نکات جالبی بود که مورد توجه علاقمندان به سینما قرار گرفت.

حیایی در فیلم «درخونگاه» نقش اصلی را بازی می کند و ژاله صامتی، مهراوه شریفی نیا، محمود جعفری، منصور شهبازی، علی استادی، با حضور : نادر فلاح و پانته آ پناهی ها دیگر بازیگران فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات حاشیه ای

مهم ترین نکته حاشیه ای «درخونگاه» به نرسیدن این فیلم به جشنواره فجر سال گذشته و حضور آن در جشنواره امسال باز می گردد. این فیلم بنا به گفته دبیر جشنواره فجر سال گذشته مورد بازبینی قرار نگرفت و چون بصورت کامل آماده نشده بود به همین دلیل توانسته در بخش مسابقه جشنواره امسال حضور یابد.

 

شانس جایزه

دیپلم افتخاری که سال گذشته امین حیایی از جشنواره فجر گرفت توقع مخاطبان را از خود بالا برده و امسال ممکن است با این فیلم به دومین سیمرغ بلورین اش برسد. سیاوش اسعدی هم از کارگردانانی است که با توجه به فرصت زیادش برای آماده کردن این فیلم پیش بینی می شود بتواند با «درخونگاه» مورد توجه داوران قرار گیرد. ساخته های قبلی اسعدی (جیب بر خیابان جنوبی و حوالی اتوبان) از فیلم های مورد علاقه و منتخب منتقدان بود. همچنین تدوین محمدرضا مویینی که سومین همکاری اش با اسعدی محسوب می شود و‌فیلمنامه فیلم از دیگر نکات مورد توجه «درخونگاه» است.

در خلاصه داستان فیلم که در اواخر دهه شصت می گذرد آمده:

ظهری می آید تابسازد! اگر نبازد . . .

عوامل اصلى فیلم سینمایى «درخونگاه» :

تهیه کننده: منصور سهراب پور، کارگردان: سیاوش اسعدى، فیلم نوشت: نیما نادرى، سیاوش اسعدى ، مشاور پروژه : روزبه معینى.

 

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی امین حیایی مهراوه شریفی نیا جشنواره بین المللی فیلم فجر درخونگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!