Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@11:13:06 GMT

لحظه وحشتناک واژگون شدن تریلی بر روی موتورسوار+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۳۲۲۴

‍‍‍‍‍‍

رکنا: راننده تریلی قانون‌شکن با سرعت غیرمجاز خود در داخل شهر صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از چهارراه‌های چین رقم زد.

حجم ویدیو: 6.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

سرعت غیرمجاز یک راننده تریلی قانون‌شکن در یکی از خیابان‌های خارج از شهر چین موجب وقوع حادثه Incident ای وحشتناک شد. در این حادثه که صبح روز پنجشنبه و در یکی از چهارراه‌های شهر «ووشی» در استان جیانگژی چین رخ داد، در اثر واژگونی این تریلی یک نفر جان خود را از دست داد و چند نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تریلی حامل الوارهای چوب بود که به دلیل سرعت زیاد در چهارراه از مسیر خود منحرف و واژگون شد. در لحظه وقوع حادثه یک راننده اسکوتر و سرنشین آن به همراه یک راننده خودروی سواری که منتظر سبز شدن چراغ قرمز چهار راه بودند دچار حادثه شدند. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته چهار راه تهیه شده است مشاهده می شود که راننده این تریلی به علت سرعت غیرمجاز موفق به کنترل آن نمی شود و پس از انحراف مسیر واژگون می شود.
این ویدئو نشان می‌دهد که بار تریلی که الوار های چوب بوده روی سر اسکوترسوار و سرنشین آن و همچنین راننده خودروی سوار فرو می ریزد. در این ویدئو راننده خودروی سواری که یک زن بوده در حالی که دچار جراحت شده و در داخل خودروی خود گرفتار شده است دیده می شود.
بنا بر گزارش رسانه های چین راننده اسکوتر در صحنه حادثه جانش را از دست داد و دو قربانی دیگر که دچار جراحت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. در حالی که راننده تریلی توسط پلیس Police بازداشت شده و در بازداشتگاه به سر می‌برد، تحقیقات پلیس در این مورد ادامه دارد. انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران در شبکه های اجتماعی چین نیز همراه بود. بسیاری از کاربران علاوه بر مقصر دانستن راننده تریلی، اشتباه راننده اسکوتر در عبور از خط ویژه و قرار گرفتن در محل نامناسب (لاین نامناسب) را علت مرگ او دانستند.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز و بی آبرویی زن یک کشیش توسط 4 مرد نقابدار! اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! پدرم وقتی من، همسرم و نامادریم را در آن وضیعت دید شوکه شد قتل ناموسی فرح و معشوقه اش در تخت خواب/ او شوهر داشت دختر 23 ساله مشهدی: برای اینکه بتوانم زنده بمانم مجبور بودم به هر ذلتی تن بدهم زنی برای پیدا کردن قاتل دخترش جایزه میلیاردی تعیین کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بلایی که کامیار و روزبه بر سر خانم مدیر 30 ساله آوردند / ناگفته های تلخ یک عروس زن صبور در ولنجک خون به پا کرد / گفتگو با مریم را ببینید و بخوانید + فیلم و عکس این مرد به مدت 14 سال هر روز از یک زن خواستگاری کرد + عکس 59 زن و دختر تهرانی از این مرد پلید شکایت کردند + فیلم گفتگو این قهرمان 11 ساله کار غیر ممکن را ممکن کرد+ عکس خانم دکتر آزاده سجادیه و شوهر پزشکش به 30 سال زندان محکوم شدند / مافیای جراحی زیبایی در اصفهان لو رفت دختران دبیرستانی مشهد از این 3 پسر وحشت داشتند / وقتی قرعه شیطانی به دختر 15 ساله افتاد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث راننده فیلم واژگون شدن تریلی وحشتناک عکس فیلم مرد دستگیر قتل زن تهران جوان دختر دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد بندرخمیر هنگام گشت زنی در یکی از جاده های مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.
سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت فرار کرد که پس از طی مسافتی به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون و دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید؛ مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
وی گفت: در این حادثه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت کردند و سرنشین دیگر به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی بندرخمیرافزود: زوایای مختلف وقوع این حادثه در حال بررسی است که نتیجه نهایی متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

دیگر خبرها

  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی