Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان‌غربی گفت: 5 میلیارد و 200 میلیون تومان صدقه توسط مردم خیر استان آذربایجان غربی و 79 میلیارد تومان در راستای کمک به محرومان مشارکت کردند.

جهانبخش رضایی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان‌غربی، در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت:  مردم نیکوکار و خیر استان آذربایجان‌غربی در راستای کمک به مردم محروم در 9 ماهه سال جاری بیش از 79 میلیارد تومان کمک و مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مشارکت مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی در 9 ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته، بیش از 34 درصد رشد داشته، تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان آذربایجان غربی در 9 ماهه سال جاری، بیش از 5 میلیارد و 200 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به سال گذشته، رشد 5 درصدی داشته است.


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه درحال حاضر  169 هزار صندوق صدقات در خیابان ها، اماکن، معابر، میدان ها وخانه های مردم این استان وجود داشته، اذعان کرد: پیش بینی می شود کمیته امداد در حوزه جذب مشارکت های مردمی 80 درصد درآمد های این نهاد را در پایان برنامه پنج ساله از طریق سیستم نوین و الکترونیکی(#8877*)، تلفن بانک (0968877)، برنامه کاربردی سکه و سنا و سایر برنامه ها تحقق یابد.


این مقام مسوول در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 12 مرکز نیکوکاری راه اندازی شده است، بیان کرد: در تلاش هستیم که تا پایان سال 97 همچنین 22 مرکز نیکوکاری افتتاح شود.


‌ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر 46 مرکز نیکوکاری در آذربایجان‌غربی فعال بوده که 32 هزار خیر در این مراکز همکاری داشته، گفت:   مهمترین برنامه کمیته امداد استان آذربایجان غربی در سه ماهه پایانی سال 97 برگزاری باشکوه تر جشن نیکوکاری است.



 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي مجلس زلزله کرمانشاه استان بوشهر خبرگزاری شبستان استاد پرورش نیکوکار مردم خیر پرداخت صدقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده