Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:57:57 GMT

۳۰۰ مراقب سلامت در زاهدان خدمت رسانی می کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۳۴۲۱

۳۰۰ مراقب سلامت در زاهدان خدمت رسانی می کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در حال حاضر ۳۰۰ مراقب سلامت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مراقب سلامت شهروندان هستند. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سید محمد هاشمی شهری صبح امروز در جمع مراقبین سلامت زاهدان اظهار داشت: در حال خاضر 300 مراقب سلامت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مراقب سلامت شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: برای اولین بار مراقبین سلامت تمامی شهروندان را تحت پوشش مراقبتهای اولیه بهداشتی قرار داده اند که انجام مراقبت‌های بهداشتی اولیه در قالب بسته‌های خدمات سلامت از عمده برنامه های مراقبین سلامت بوده است.

وی با بیان اینکه تمامی شرکت‌های طرف قرارداد دانشگاه موظفند حقوق ومزایای پرسنل زیر مجموعه خودشان را به موقع پرداخت کنند خاطرنشان کرد: با تمام وجود از همکاران عرصه بهداشت ودرمان که ارتباط مستقیم با مردم دارند ودر مسیر اجتماعی شدن سلامت تلاش میکنند حمایت می‌کنیم.

وی همچنین درجمع پرسنل مرکز بهداشت زاهدان گفت: بازرسان بهداشت محیط باید آموزش را در راس برنامه‌های نظارتی خود قرار دهند و ارتباط صحیح با مردم به منظور اصلاح امور بهداشتی برقرار کنند چرا که سلامت مردم برای ما اهمیت دارد و در این مسیر نباید از هیچ  تلاشی دریغ کنیم.

همه ایرانیان تا دو سال آینده یک مراقب سلامت خواهند داشت/نیمی از ایران اضافه وزن دارندهمدان|تشکیل شرکت‌های تخصصی بهداشت محیط و حرفه‌ای در کاهش هزینه‌های دولتی موثر استیاسوج| 164 بازرس بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی مشارکت دارند

هاشمی شهری عنوان کرد: وجود کارشناسان زبده بهداشت محیط و افتخار آفرینی های آنان در مدیریت بحرانهای استان از نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است و می‌توانیم بگوئیم همه ما پیام رسانان سلامت هستیم و با هم افزایی وهمدلی برای داشتن شهر وشهروندانی سالم تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ن

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد و کارشناسان علوم آزمایشگاهی را دیده‌بانان حوزه سلامت دانست.

دکترعلی اصغر خیرخواه امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه در آیین گرامیداشت روز ماما و علوم آزمایشگاهی گفت: ارائه خدمات سلامت با همکاری واحدهای مختلف محقق می‌شود و در این جهت تلاش مجموعه بهداشت و درمان بر کسی پوشیده نیست و گرامیداشت این روز بهانه‌ای برای تجلیل و ستایش از زحمات ماماها و کادر علوم آزمایشگاهی است.

 وی افزود: این نخستین جلسه رسمی تقدیر و تشکر از  کادر حوزه علوم آزمایشگاهی بعد از کرونا است و شاید خدمات این حوزه کمتر دیده شود ولی نقش بسیار موثر و اساسی در حوزه سلامت و درمان بیماران دارند که می‌توان گفت دیده‌بانان حوزه سلامت هستند.

خیرخواه در ادامه با اشاره به اهمیت نقش ماماها در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: ماماها نقش کلیدی در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری دارند و با کمک‌هایی که به مادران و زنان باردار کردند، سلامت جامعه را ارتقا بخشیدند و دغدغه‌های آنها در این زمینه داشتند، جای تقدیر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث جوانی جمعیت جنوب کرمان افزود: در این راستا افزایش تخت‌های NICU مراکز درمانی را داریم و شاهد راه‌اندازی یکی از بزرگترین پروژه‌های جنوب کرمان خواهیم بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای تحقق مطالبات در روزهای آینده گفت: مجموعه دانشگاه در تمام معاونت‌ها تلاش صادقانه‌ای در ارتقا و توسعه خدمات سلامت دارند که جای خرسندی است.

 در این آیین از ماماهای نمونه کشوری و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و کارشناسان نمونه علوم آزمایشگاهی دانشگاه تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات