Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجموعه کمدی «میم کاف» به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه این روزها در حال نگارش است تا برای پخش از شبکه های سیما آماده شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان ،به نقل از سیما فیلم امیرمهدی پوروزیری نویسنده و کارگردان «میم کاف» که این شب‌های سریال مینو را به روی آنتن شبکه یک دارد در ارتباط با نگارش این مجموعه جدید گفت: این روز‌ها هم‌زمان با پخش «مینو» مشغول نگارش «میم کاف» به همراه دو نویسنده جوان محسن ملکی و حسین حقیقی به سفارش سیما فیلم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سریال مینو تجربه متفاوتی بود

این کارگردان ادامه داد: طبق نظر مدیریت سیما فیلم در تیم نویسندگان، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این مجموعه جوانان حضور دارند. محمدرضا شفاه تهیه‌کننده این مجموعه تاکنون تهیه‌کنندگی سینما داشته و فرصتی فراهم شد تا در این مجموعه به تهیه‌کنندگی سریال نیز بپردازد.

او در ارتباط بازمان پخش «میم کاف» بیان کرد: در ابتدا قصد داشتیم کار را برای پخش در ایام نوروز آماده کنیم، اما تاکنون تنها ده قسمت از کار نگارش شده و پیش‌تولید کار را از اسفند آغاز می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا این مجموعه برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های تلویزیون آماده شود.

پوروزیری درباره موضوع داستان «میم کاف» گفت: این مجموعه داستانی شاد و خانوادگی دارد که در آن جوانان حضور دارند.

نویسنده مجموعه بیست قسمتی «میم کاف» درباره انتخاب بازیگران این مجموعه گفت: فعلاً تمام تمرکزمان بروی فیلم‌نامه است و بازیگری را انتخاب نکردیم.

امیرمهدی پوروزیری این شب‌ها سریال «مینو» را به تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر روی آنتن شبکه یک سیما دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال مینو کمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مهدی فرجی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش گفت: فصل پنجم این مجموعه یک کار کاملا جاده ای بود و به لحاظ تولیدی کار کردن با این شیوه کمتر اتفاق افتاده است.

وی درباره موضوعات فیلم نامه افزود: «نون خ» همیشه دغدعه گفتن مسایل و دغدغه های مردم را دارد مسایل مانند کولبرها، قاچاق دارو و بحث انرژی اتمی و کارکرد غیرنظامی این تکنولوژی.

فرجی گفت: مجموعه «نون خ» یک روالی دارد که از فصل یک بوده است تقریبا ما برای هر فصل این مجموعه سه یا چهار قصه نویسنده طراحی می‌کند و این قصه‌ها باهم چسبندگی دارد.

در «نون خ ۵» هم نویسنده جوری طراحی کرده که قصه ها پراکندگی نداشته باشد، با صنایع دستی شروع می‌کنیم که در کرمان می خواهیم در نمایشگاه شرکت کنیم، در آنجا با فردی روبه روی می شویم که می خواهد قاچاق پرنده کند به چابهار، در چابهار با ناخدایی آشنا می‌شویم که مشکلاتی برای ناخدا اتفاق می‌افتد و قصه ماهی خاویار در روستا پیدا می‌شود و در مسیر بازگشت روستا با مسدود شدن جاده و بحث جابجایی دارو‌ها مواجه می‌شویم، کلا قصه‌ها به هم کمک می‌کنند و چسبندگی دارد و احساس پراگندگی در قصه وجود ندارد.

وی درباره انتخاب بازیگران هم گفت: در هر منطقه ای که این مجموعه را کار می کردیم از بازیگران همان منطقه استفاده کردیم و این مجموعه باعث شد که خیلی از کسانی که استعداد بازیگری دارند شناخته شوند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از فصل های این مجموعه را دوست دارد گفت: فصل یک، سه و پنج را بیشتر دوست دارم، چون کمدی‌های، قصه‌ها و شخصیت‌های جذابتری دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش