Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@22:29:03 GMT

جشنواره پوشاک فرس با ویترین‌های زمستانی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۵۰۷۲

جشنواره پوشاک فرس با ویترین‌های زمستانی

‍‍‍‍‍‍

پوشاک فرس در آستانه سال جدید میلادی و همزمان با رونمایی از ویترین‌های جدید خود در سطح شهر تهران، اقدام به برگزاری جشنواره جذاب زمستانی با عنوان “پروموشن اعتبار ۵۰ درصدی” نموده است.

علاقمندان به محصولات این برند می‌توانند ضمن شرکت در این جشنواره از شرایط جذاب آن استفاده نمایند به این صورت که به ازای هر میزان خرید از فروشگاه‌های فرس، مبلغ پنجاه درصد از فاکتور به عنوان اعتبار برای خرید‌های آینده مشتریان شارژ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای آشنایی بیشتر درباره جزییات جشنواره زمستانی این برند و هم چنین اطلاع از آدرس فروشگاه‌های فرس در سراسر کشور، می‌توانید به نشانی Firsitaly.com مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۲۶۲۰۵۷۶۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

مجموعه فرس ارایه کننده پوشاک با کیفیت در سراسر ایران است که علی رغم جوان بودنش، طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان ایرانی بازار پوشاک دارد.      
این شرکت با استفاده از پارچه‌های مرغوب و طبیعی در کنار بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی صنعت پوشاک جهان، توانسته است کلکسیونی متنوع و به روز از محصولات با کیفیت را در فروشگاه‌های شیک و منحصر به فرد خود ارایه نماید.

یکی از اقدامات اخیرمجموعه فرس در فروشگاه‌های خود، تغییر فصلی ویترین هایش با استفاده از متد‌های روز مدلینگ جهانی است و رونمایی از ویترین زمستانی نیز در راستای همین تغییرات زیبایی شناختی فرس بوده است.    

علاوه بر این‌ها، محیطی جذاب و آرام برای مراجعه کنندگان این فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده که لذت خرید را برای مشتریان دو چندان می‌کند.

فروشگاه‌ها و نمایندگان فرس در شهر تهران نیز با تلفن‌های زیر به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک جشنواره زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت

 کیت وینسلت، بازیگر مشهور سینمای جهان مدتهاست که سفیر تبلیغاتی ساعت لونژین شده است. او اخیرا تبلیغ ساعت دو بنده‌ی جدید از این برند را انجام داده است.

چندی پیش از کیت وینسلت سریال کوتاه «رژیم» با بازیگری او از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد.

این تصاویر از تبلیغات اخیر کیت وینسلت است.

منبع: دنیای تصویرآنلاین

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است