Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@21:31:12 GMT

۲۲ واحد و طرح صنعتی در ایلام فعال و احیا شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۵۷۸۷

۲۲ واحد و طرح صنعتی در ایلام فعال و احیا شده است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از احیای ۲۲ واحد و طرح صنعتی در استان ایلام خبر داد. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، یارالله نصیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 22 واحد و طرح صنعتی در ایلام فعال و احیای شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در 9 ماهه امسال کارگروه رفع موانع تولید استان ایلام توانسته است 22 واحد و طرح صنعتی را در استان ایلام احیای و فعال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت در صنعت گردشگری اولویت رشد اقتصادی کاشان استسمنان| صنعت گردشگری موتور توسعه شهرهای تاریخی استایلام| شهرک های صنعتی بستر سرمایه گذاری و از عوامل توسعه اقتصادی هستندوی به بررسی‌های انجام شده اشاره و خاطرنشان کرد: حسب بررسی‌های انجام شده از نتایج کمیته رفع موانع تولید استان ایلام، تاکنون 17 واحد تولیدی راکدبه چرخه تولید بازگشته‌اند و مشکلات 5 طرح در دست اجرا نیز در این کارگروه رفع و این 5 طرح آماده بهره‌برداری هستند.

نصیری به طرح موضوعات واحدهای تولیدی مشکل‌دار در کارگروه تسهیل اشاره و افزود: 38 واحد افزایش ظرفیت، 74 واحد نیز وضعیت تولید و اشتغال آنان تثبیت و از تعطیلی جلوگیری شده است.

وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در اجرای احیای طرح‌های صنعتی احیا و فعال شده خاطر‌نشان کرد: برای 892 نفر ایجاد شغل شده است.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا سه‌شنبه به استان مرکزی سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در ادامه‌ی سفرهای مسئولین ملی به استان مرکزی، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه، میهمان دیار آفتاب است.

حضور در افتتاحیه سی و دومین همایش سالانه بین‌المللی مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه صنعتی اراک، نشست با فعالان اقتصادی و تشکل‌های حوزه‌ی صنعت، معدن و تجارت استان و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی است.

استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی کشور دارای موقعیت استراتژیکی است که به دلیل استقرار صنایع گوناگون و قریب سه هزار واحد صنعتی، با در اختیار داشتن رتبه‌ی نخست تنوع تولیدات صنعتی از قطب‌های مهم صنعت کشور به شمار می‌رود.

در راستای نهضت احیای واحدهای راکد اقتصادی در دولت سیزدهم، طی دو سال گذشته ۷۲۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان مرکزی به مدار تولید برگشتند.

کد خبر 751257

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت