Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@22:28:38 GMT

امیر حاج‌رضایی و موضوع هواداری در ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۵۸۸۷

به گزارش پارس نیوز، 

هشتمین قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «اسکندر» ـ ساخته علی شهابی ـ از شبکه مستند پخش خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، امیر حاج‌رضایی، کارشناس باسابقه و منتقد فوتبال مهمان برنامه خواهد بود و با موضوع هواداری در ایران، لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های میزبانی از هواداران در استادیوم‌ها و فرهنگ هواداری در ورزشگاه‌ها صحبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، محمد تقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهد پرداخت.

مستند «اسکندر»، روایتی متفاوت از زندگی «اسکندر بنی سعید»، هوادار دو آتیشه و قدیمی تیم صنعت‎نفت آبادان است که عمر طرفداری‌اش از سه دهه گذشته و با وجود کهولت سن، هنوز هم‌ دست از حمایت تیمش برنمی‌دارد. این مستند با ورود به زندگی این هوادار، فعالیت‌های شخصی و فوتبالی او را دنبال می‌کند. هم‌چنین در این مستند، گوشه‌هایی از مشکلات تیم صنعت نفت آبادان، بی‌توجهی به برخی از هواداران قدیمی این تیم محبوب و فرهنگ صحیح هواداری در ورزشگاه‌های ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سوژه این مستند، روایت یک روز از زندگی اسکندر بنی‌سعید است. این روز مصادف با یکی از دیدارهای حساس این تیم در لیگ برتر شده است و او همانند همیشه برای طرفداری از تیمش به استادیوم خانگی این تیم می‌رود. هیجانات او در طول بازی، صحبت‌هایش با راوی مستند و حتی مربی‌گری او از روی سکوها صحنه‌های بی‌نظیر و منحصر به فردی را خلق کرده است. این مستند ۳۰ دقیقه‌ای که به کارگردانی علی شهابی و تهیه‌کنندگی صدا و سیمای استان آبادان ساخته شده است، امسال به مرحله نهایی مسابقه رادیوتلویزیونی ABU Prizes راه ‌یافت.

این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه (۱۸ دی ماه) ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه (۱۹ دی ماه) ساعت ۹ و جمعه (۲۱ دی ماه) ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال مشکلات صنعت نفت ایران لیگ برتر تلویزیون کارشناسی ایران تلویزیون دی ماه صنعت صنعت نفت آبادان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش  قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

بدین ترتیب این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود. 

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند. 

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه