Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:10:32 GMT

نماینده مجلس: توجه به اشتغال اولویت بودجه 98 است

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۶۰۶۵

نماینده مجلس: توجه به اشتغال اولویت بودجه 98 است

همدان- ایرنا- نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه پیش بینی شده برای سال آینده به مساله اشتغال به عنوان اولویت نخست و ضروری توجه بیشتری می شود.

محمد علی پورمختار روز دوشنبه در نشست با مدیران کبودراهنگ استان همدان بیان کرد: اعطای تسهیلات برای حمایت از کارآفرینان یکی از اولویت ها است که با افزایش 20 درصدی تسهیلات صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت منابع باید مسایل ضروری در اولویت قرار گیرد که فراهم کردن زمینه اشتغال یکی از این اولویت ها است.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خانه ملت ادامه داد: همه مسئولان باید در حوزه اشتغالزایی و رفع موانع کسب و کار تلاش کنند.
پورمختار اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه درصدد افزایش پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان است که این موضوع با تصویب قوانین اجرایی می شود.
وی اظهار داشت: 2 رقم متفاوت 407 هزار و 437 هزار میلیارد تومان برای بودجه سال آینده پیش بینی شده است که اختلاف 30 هزارمیلیارد تومانی در بودجه، با تحقق صادرات نفت رفع می شود.
این نماینده مجلس گفت: امسال کشور با مجموعه ای از چالش ها از جمله تحریم ها مواجه بود که اثر روانی و علمی در اقتصاد، تولید و واردات، صادرات و افزایش قیمت ها گذاشت.
پورمختار بیان کرد: با توجه به تحمل و شناخت خوب مردم از فضای بین المللی و توطئه های دشمنان این موضوع مدیریت شد.
وی درباره یکی از مطالبات مردم در زمینه مسیر خلعت آباد - کبودراهنگ گفت: امکان چهار بانده کردن این مسیر به علت وجود مشکلات فنی وجود ندارد.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ افزود: 250 میلیارد ریال برای این طرح پیش بینی شده که 100 میلیارد ریال آن امسال و مابقی سال آینده اختصاص می یابد.
رئیس دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان نیز اظهار داشت: طرح های عمرانی - خدماتی کبودراهنگ امسال 397 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده که تاکنون 186 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
جواد پیری گفت: از این مبلغ 50 میلیارد ریال به صورت نقدی و 105 میلیارد ریال به صورت اسناد یک ساله بوده است و 32 میلیارد ریال هم به صورت اسناد 2 ساله است که 47 درصد آن تخصیص اعتبار را شامل می شود.
وی افزود: به تفکیک منابع از سرمایه های استانی 62 درصد، از اعتبارات 27 درصد، ارزش افزوده 65 درصد، از سه درصد نفت و گاز 85 درصد و از اعتبارات متوازن از امکانات کشوری 11 درصد، اعتبارات ارتقای شاخص های توسعه یافته 48 درصد به شهرستان کبودراهنگ ابلاغ شده است.
7526/2087/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات بودجه 98 نماينده مجلس اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است