Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا وسیمای استان ایلام گفت: نوآوری در برنامه های فرهنگی، تداوم راه و آرمان شهیدان است. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد بازوند ظهر امروز در اولین روز کاری خود در استان ایلام، همراه با جمع مسئولان و معاونان صدا و سیمای ایلام در مزارشهدا حاضر و اظهار داشت: رسانه باید در جنگ نرم به نوآورهای فرهنگی رو آورده و تداوم بخش راه و آرمان شهدا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام گفت: بی شک شهدا برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم درخت تنومند انقلاب اسلامی کرده‌اند و امروز رسالت ما در رسانه ملی حفط این راه و آرمان شهدا و فرهنگ‌سازی برای استمرار این راه پر افتخار است.

85 درصد از مزار شهدای اردبیل ساماندهی شدآذربایجان‌شرقی| سنگ مزار شهدا در برخی از گلزارهای شهدا نیازمند بازسازی استغبارروبی مزار شهدای شهرستان بجنورد به‌روایت تصویر

بازوند حضور در مزارشهدا را در اولین روز کاری خود در استان ایلام را تجدید پیمان مجدد با آرمان‌های شهدا دانست و خاطرنشان کرد مسئولیت و امنیت امروز ما از برکت خون شهدا و سرافرازانی است که برای حفظ انقلاب اسلامی و کیان پرافتخار ایران جان را تقدیم کرده‌اند.

وی به نبرد رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تفرقه و ناامیدی در کشور اشاره و تصریح کرد: تلاش ما در رسانه ملی آن است که به زبان فاخر هنر در جنگ نرم به مقابله با تفرقه افکنی و ایجاد ناامیدی به مبارزه برخیزیم و با مدد از خون شهدا در این نبرد رسانه‌ای پیروزی از آن ما خواهد بود.

تسنیم، محمد بازوند دیروز«97/10/17 » به سمت مدیرکل صداوسیمای ایلام منصوب و قبل از این مدیرکل صداوسیمای استان لرستان بوده است.

انتهای پیام/ن

 

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه معلمانی در استان داریم که دو سال است نذر خدمت انجام می‌دهند گفت: معلمانی در استان داریم که دو سال است نذر خدمت انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام؛ علی درویشی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌_ در آیین زنگ سپاس معلم در مدرسه ابتدایی شهیده ربابه‌کمالی شهر ایلام ضمن تبریک فرارسیدن هفته مقام معلم و تسلیت فرارسیدن شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) اظهار کرد: در کشورهای جهان معلم منزلت ویژه دارد چرا که همگان فهمیدند برای ایجاد تحول و آرامش در جامعه ابتدا باید معلم متحول و آرامش داشته باشد.

وی افزود: بعضی کشورها بیشتر در حوزه تعلیم و تربیت کار کردند یکی از افتخارات آن‌ها این است که در محله‌ای زندگی کنند که معلمان در آن محل ساکن باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه: معلم مهد علم و فرهنگ و دانش است، وقتی معلم پاینده باشد کودکان می‌توانند در سطح دنیا درخشش داشته باشند.

درویشی تاکید کرد: معلمان ما سرآمد و تلاشگر هستند و قطعاً حرفی برای گفتن دارند، وقتی این همه معلم خوب در سطح استان داریم بچه‌های ما باید در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: قدر معلم حتی از پدر هم بالاتر است، زیرا پدران تربیت جسمانی و معلمان تربیت معنوی و روحانی کودکان را برعهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: هرفعل و انفعال اجتماعی که برای بچه‌ها اتفاق بیفتد از دریچه نگاه معلم صورت می‌پذیرد، زیرا گفتار و رفتار معلمان روی دانش‌آموزان اثر می‌گذارد و این مسئله در فکر دانش‌آموزان به صورت مستقیم و غیرمستقیم نهادینه شده است.

درویشی ادامه داد: دانش‌آموزان مانند خمیری هستند که می‌توان آن‌ها را به اشکال متفاوتی تبدیل کرد پس چه بهتر دانش‌آموزانی تربیت کنیم که اهل تقوی، قرآن، علم و فرهنگ و دانش، اهل ادب و سایر ارزش‌های مادی و معنوی باشند، قطعاً اگر بخواهید هرگونه تحول اجتماعی، فرهنگی، سیاسی در جامعه حاکم شود از طریق معلم میسر می‌شود.

وی با اشاره به فداکاری‌ها و جلوه‌های ویژه و خاص معلمان استان ایلام، گفت: در استان ایلام معلمانی با وجود بیماری سرطان و یا با پای شکسته در سر کلاس درس حاضر شدند تا کلاس و مدرسه تعطیل نشود، معلمانی در استان داریم که دو سال است نذر خدمت انجام می‌دهند و روزانه بیش از ۱۰۰ کیلومتر را در رفت و برگشت به محل کار طی می‌کنند و ذره‌ای چشم داشت مادی ندارند که نشان دهنده شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها است.

کد خبر 749332

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب