Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین اظهار داشت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شرایط سخت تحریم و فشار‌های اقتصادی، بی‌نظیر و به‌شدت حائز اهمیت است.

وی با اشاره به هجمه سنگین رسانه‌ای علیه نظام افزود: در حال حاضر ۲۷۵ شبکه تلویزیونی و رادیویی در راستای تخریب و غبارآلود‌کردن چهره نظام مشغول فعالیت هستند، بخشی از این شبکه‌ها رسالت ترویج فحشا و منکر، برخی تبلیغ گروهک‌های مخالف نظام، عده‌ای پمپاژ شبهات، نفی و انکار ارزش‌های انقلاب وغیره را برعهده داشته و به‌صورت شبانه‌روزی مشغول سم‌پاشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تأکید کرد: در دوران جنگ سرد آمریکا برای فروپاشی نظام شوروی سابق تنها یک شبکه رادیویی داشت، اما امروز ده‌ها شبکه تلویزیونی، ماهواره‌ای، مجازی و‌غیره علیه انقلاب اسلامی مشغول فعالیت هستند.

سردار نقدی با اشاره به افزایش جنبه‌های معنوی کشور بعد از انقلاب ابراز کرد: در راهپیمایی اربعین امسال بیش از ۲ میلیون زائر شرکت کردند، همچنین در راهپیمایی جداماندگان از اربعین در تهران بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر حضور داشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: از جلوه‌های مهم پیشرفت انقلاب اسلامی دستاورد‌های بزرگ علمی آن است، ایران در مبحث نانوتکنولوژی رتبه چهارم و در بخش سلول‌های بنیادی در جایگاه هفتم دنیا قرار گرفته است. رتبه علمی ایران در پایان سال ۵۷، در جایگاه پنجاه و سوم دنیا قرار داشت، اما امروز ایران از نظر پیشرفت و دستاورد‌های علمی در جایگاه شانزدهم جهان قرار گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار نقدی سپاه پاسداران آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد