Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین بخش علوم اعصاب بالینی کشور در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا (ع) شماره دو مشهد به بهره برداری رسید.   به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی شعیبی عضو هیات علمی گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی گفت: این بخش در راستای تحقق اهداف ماموریت ویژه کلان منطقه ۹ مبنی بر توسعه و تعالی علوم اعصاب و با همکاری گروه‌های مختلف داخلی اعصاب، روانپزشکی، اعصاب کودکان، جراحی اعصاب، رادیولوژی، پاتولوژی و ژنتیک در قالب ۱۶ بخش بستری، ۹ تخت ICU و دو اتاق عمل افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به راه اندازی دپارتمان علوم اعصاب در دانشکده پزشکی در راستای اهداف توسعه و تعالی افزود: در مرحله دوم توسعه این برنامه در حوزه بالینی و ارائه خدمات به بیماران است که با راه اندازی این بخش تحقق می‌یابد.
عضو هیات علمی گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه این بخش اولین تجربه در سطح کشور به شمار می‌رود گفت: به زودی بخش جراحی اعصاب نیز در این بخش راه اندازی و مدرن‌ترین خدمات و درمان‌های نوین در حیطه علوم اعصاب به بیماران ارائه می‌شود.   شعیبی با بیان اینکه در مرحله نخست کار این بخش با ارائه خدمات به بیماران مبتلا به صرع و تشنج آغاز می‌شود افزود: براساس آمار‌ها یک تا پنج درصد جامعه مبتلا به صرع هستند که در ۳۰ درصد موارد به درمان مقاوم می‌شوند و زمانی که بیمار به داروی اولیه مقاوم شد نیاز به خدمات پیشرفته تشخیصی و سپس درمانی شامل جراحی و دارو درمانی دارد که در این بخش ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات نوین درمانی علوم اعصاب در یک بیمارستان دولتی تحقق عدالت در سلامت و بهره مندی تمامی اقشار جامعه با هر گونه وضعیت درمانی از این خدمات است.

انتهای پیام//م. ص   نخستین بخش علوم اعصاب بالینی کشور در مشهد افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان علوم اعصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا