Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل این استان آذربایجان‌غربی، گفت: این ارزیابی شامل عملکرد مجموعه این اداره‌کل در مدیریت پروژه‌های تردد شماری، ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت (WIM)، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن ۱۴۱، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر (VMS) است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری ادامه داد: بدیهی است این ارزیابی در بسیاری از پروژه‌های مذکور به هماهنگی و همکاری واحدهای مختلف مرتبط من‌جمله اداره ماشین‌آلات، اداره ایمنی و ترافیک و حمایت اداره‌کل در پیشبرد فعالیت‌های مرکز مدیریت راه‌های در ارتباط با سایر دستگاه‌های استان مانند پلیس‌راه بستگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شکری افزود: طبق آخرین ارزیابی مراکز مدیریت راه‌ها در سراسر کشور که در آبان ماه سال جاری انجام گرفت مرکز مدیریت راه‌های استان مقام اول را کسب نمود که این رتبه از ابتدای سال جاری تاکنون و در ارزیابی‌های انجام‌شده استمرار داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به وجود ۴۰ دوربین نظارتی، ۶ تابلو VMS، ۳۳ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور در مرکز مدیریت راه‌ها و فعالیت شبانه‌روزی سامانه ۱۴۱ گفت: این مرکز با تمام توان در خدمت هم استانی‌های عزیز است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی