Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@06:23:05 GMT

جزئیات مرگ دانش‌آموز کوهدشتی تشریح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۹۲۳۰

جزئیات مرگ دانش‌آموز کوهدشتی تشریح شد

جزئیات مرگ دانش‌آموز کوهدشتی توسط اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان تشریح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان، دانش آموز «محمد سبزی» روز دوشنبه ۱۰دی ماه زنگ تفریح در حیاط دبستان «شهید باهنر ۲» کوهدشت به صورت تصادفی از ناحیه سر با همکلاسی خود برخورد می کند که متاسفانه پس از چند روز بستری بودن در کما، در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد به رحمت ایزدی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز با صدور پیامی درگذشت «محمد سبزی» دانش آموز کوهدشتی را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است:

 

حادثه غم انگیز درگذشت فرزند عزیز، دانش آموز محمد سبزی دردی جانکاه بر دلها نشاند، بدون تردید این نوع گل نشکفته پرپر شده که عمر کوتاه خود را در طلب علم و دانش سپری نموده است هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی به آرامش رسیده و از دریای بیکران فیوضات الهی بهره‌مند می‌باشد.

 

اینجانب با نهایت اندوه، عروج ناباورانه این عزیز سفر کرده را به مردم شریف لرستان بالاخص پدر و مادر داغ دیده آن مرحوم و همچنین به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت می دارم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل