Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت گیلان با اشاره به مجموع مطالبات سال 96 موسسه های طرف قرارداد با بیمه سلامت استان به مبلغ 486 میلیارد تومان گفت: حدود 460 میلیارد تومان از این مطالبات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبری روز دوشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان در رشت با بیان این که با پی گیری مدیرعامل سازمان بیمه سلامت توانسته ایم اعتباری را برای پرداخت باقیمانده مطالبات دریافت کنیم، افزود: پرداخت بقیه مطالبات سال 96 موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت استان گیلان نیز در حال انجام است که تا پایان این ماه به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن قدردانی از موسسات طرف قرارد با بیمه سلامت استان گیلان اظهار داشت: این موسسات علی رغم مطالباتی که داشتند، از ارائه خدمات به بیمه شدگان دریغ نکردند.
اکبری درباره مطالبات سال 97 موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد: در پرداخت این مطالبات تقریبا به روز هستیم.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان بیان داشت: در زمان حاضر، یک هزار و 853 موسسه طرف قرارداد ما هستند و با یک هزار و 350 پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص قرارداد داریم.
وی پزشک خانواده و نظام ارجاع را بسیار مهم و با اهمیت دانست و اظهار داشت: مسیر ارائه خدمت به بیمار بایستی از یک جایی آغاز شود که پزشک خانواده در این باره بسیار اهمیت دارد.
وی با بیان این که نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت پررنگ است، خاطر نشان کرد: طرح تحول سلامت علیرغم همه مشکلات مالی ، به قوت خود باقی مانده که در کاهش هزینه های درمانی مردم نقش مهمی داشته است.
بر اساس آخرین آمار، یک میلیون و 270 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت استان گیلان هستند.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمه سلامت نشست خبري گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها