Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - خانواده بیژن شعبانی پاکبان فوت شده حین انجام وظیفه در رشت امروز (دوشنبه) با حضور در صحن شورای اسلامی این کلانشهر از سوی اعضای شورا ، دلجویی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلانشهر رشت در صحن شورا گفت: بیژن شعبانی از بهترین پاکبانان بود که بدون حاشیه و منظم در محل کارش حضور می یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا حاجی پور با اشاره به برگزاری جلسه های مختلف برای جلوگیری از بروز حوادث برای پاکبانان کلانشهر رشت گفت: بر اساس مصوبات این جلسه ها، به شرکت ها ابلاغ شده تا در ریفوژ های میانی از ماشین های مکانیزه برای رفت و روب استفاده شود و همه پاکبابان دارای لباس شبرنگ باشند.
برادر بیژن شعبانی پاکبان فوت شده نیز با بیان این که برادرش با لباس کار حدود ساعت 4 صبح دچار حادثه شد، اظهار داشت: هنوز محل حادثه برادرم فاقد روشنایی است و مشکلات پاکبانان بایستی ریشه ای مرتفع شود.
اسماعیل حاجی پور از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: اگر چه جان عزیز از دست رفته این خانواده بر نمی گردد اما می توانیم مشکلاتشان را کاهش دهیم.
وی اظهار داشت: به سرپرست شهرداری رشت اعلام شود تا یک فرد حقوقی خاص برای احقاق حق و حقوق این پاکبان انتخاب شود.
بیژن شعبانی پاکبانی جوان که از نیروهای شرکتی یکی از شرکت های طرف قرارداد با شهرداری رشت بود، آبان ماه امسال حین انجام وظیفه به دلیل برخورد یک خودرو با او، جانش را از دست داد.
شش شرکت رفت و روب با بیش از یک هزار نیرو با شهرداری رشت قرارداد دارند و یک شرکت نیز نظافت و رفت و روب پیاده راه فرهنگی این کلانشهر را بر عهده دارد.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي اسلامي رشت شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم.  

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.   

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال