Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:28:06 GMT

منتظری جایگزین سیدمجید؛ کمی بعدتر از روسیه

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۱۹۹۹

منتظری جایگزین سیدمجید؛ کمی بعدتر از روسیه

سرمربی تیم ملی در بین دو نیمه تعویض جالب توجهی را صورت داد و پژمان منتظری را جایگزین سیدمجید حسینی در خط دفاعی تیمش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی، مدافع سابق استقلال که سورپرایز و پدیده تیم ملی در جام جهانی روسیه لقب گرفت، بعد از نمایش 45 دقیقه‌ای برابر یمن، بین دو نیمه جای خود را به پژمان منتظری مدافع باتجربه تیم ملی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدمجید حسینی که ماجراهای جالبی درباره حضور عجیب او در ترکیب تیم ملی و در جام جهانی وجود دارد و گفته می‌شود اتفاقاتی باعث شده تا کارلوس کی‌روش او را به جای پژمان منتظری در ترکیب قرار دهد و بعد از آن با توجه به نمایش موفقش جایگاهش را در تیم ملی تثبیت کرد، اینبار در تقدیری متفاوت از ترکیب خارج شد تا مدافع کنونی استقلال به عنوان یکی از مسن‌ترین بازیکنان ایران فرصت حضور در این دیدار را به دست بیاورد.


تیم ملی با گل‌های مهدی طارمی (دو گل)، سردار آزمون و سعود السوادی (گل بخودی) با چهار گل از یمن پیش افتاده است.

 

استقلال تهران پژمان منتظری جام ملتهای آسیا 2019 سید مجید حسینی تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پژمان منتظری جام ملتهای آسیا 2019 سید مجید حسینی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو

آفتاب‌‌نیوز :

مدافع مستحکم سپاهانی‌ها که در دیدار مقابل نفت آبادان با خطای مهاجم نفتی‌ها، یوسف کی‌شمس، به زمین افتاده و از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود، با گذشت حدودا یک ماه از آن مسابقه آرام آرام به شرایط مطلوب برای حضور در ترکیب سپاهان نزدیک می‌شود.

دانشگر در شرایطی که سپاهان را مشکی به نام کمبود مدافع تهدید می‌کند، در صورت رسیدن به فرم مناسب، مهره‌ای غیرقابل جایگزینی برای ژوزه مورایس خواهد بود که در این فصل روی این مدافع بوشهری تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

دانشگر، اما با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده و قرار است برای بازی با پرسپولیس همراه با تیم به تهران بیاید. البته حضور او در این بازی به نظر مورایس بستگی دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو