Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوشش عجیب مدافع جوان و اسپانیایی باشگاه آرسنال در نمایشگاه مدلینگ لندن سوژه رسانه‌ها شده است. آفتاب‌‌نیوز : هکتور بلرین در نمایشگاه مد در لندن با پوششی عجیب و خاص بار دیگر حاضر شد تا سوژه رسانه‌ها شود.
این مدافع اسپانیایی 23 ساله که از آکادمی بارسلونا راهی آرسنال شده است، پیش از این هم با نحوه پوشش خود در نمایشگاه‌های مد سوژه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بار هم تصاویر نوع پوشش او در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شده است.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر

آفتاب‌‌نیوز :

خطیر برکنار شد، این تیتر اغلب رسانه‌های ورزشی در پایان هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور بود. رسانه‌ها با انتشار تصویر صورتجلسه نوشتند در جلسه هیات مدیره استقلال با حضور افضلی، سمیعی و حیدرزاده که در هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، خطیر برکنار و سمیعی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

این در حالی بود که خطیر اعلام کرد که در دفتر کارش حضور دارد و هیچ ابلاغی هم به دستش نرسیده است. نکونام هم گویا در آسمان و در مسیر برگشت به تهران موضع گیری کرد و گفت که استقلال به آرامش رسید و همه در هواپیما خوشحال بودند.

با این حال صفحه رسمی باشگاه استقلال که پیش از این همواره درباره اخبار منتشر شده موضع گیری می‌کرد درباره این اتفاق مهم هیچ واکنشی نشان نداد و در این باره سکوت کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس