Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا مديرکل فرودگاه هاي هرمزگان گفت: عمليات گسترش پارکينگ هواپيما (اپرون ) درفرودگاه بين المللي بندرعباس با اعتبار 100 ميليارد ريال آغاز شد.

اپرون (پارکينگ وسايل پرنده Apron) بخشي از فرودگاه است که عمليات سوار و پياده کردن مسافران، بارگيري و تخليه بار و محموله هاي پستي، سوخت گيري ، توقف و تعمير و نگهداري وسايل پرنده بر اساس مقررات در آن انجام مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود اماني بني روز سه شنبه در اين خصوص به ايرنا اظهار داشت: عمليات گسترش اپرون فرودگاه بين المللي بندرعباس براي افزايش ظرفيت پذيرش پرواز در فضايي به مساحت 40 هزار مترمربع در حال انجام است.
وي ادامه داد: هزينه لازم از محل اعتبارهاي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران و همچنين اعتبارهاي استاني تامين شده و با توجه به پيش بيني انجام شده عمليات اجرايي اين طرح پس از يکسال پايان مي يابد.
مدير کل فرودگاه هاي هرمزگان اضافه کرد: اين طرح جزء يکي از مهم ترين طرح هاي فرودگاه بين المللي بندرعباس است که با بهره برداري از آن تعداد پروازها و ميزان ورود و خروج مسافر و بار افزايش خواهد يافت.
استان هرمزگان داراي 13 فرودگاه است که از اين تعداد تنها 6 فرودگاه در تملک و مورد استفاده شرکت فرودگاه ها قرار دارد.
فرودگاه بين ‌المللي بندرعباس با روزانه داراي 40 سورتي پرواز رفت و برگشت بيشترين تعداد پروازها را در هرمزگان به خود اختصاص داده است.
سه فرودگاه شامل بندرعباس ، بندرلنگه و ابوموسي از 6 فرودگاه ياد شده عملياتي بوده و سه فرودگاه پارسيان، بستک و ميناب غير عملياتي هستند.
3219 / 6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف قدردانی و تجلیل از زحمات معلمان، زنگ سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته شد.

وی افزود: آیین نمادین مراسم زنگ سپاس در بندرعباس در مدرسه شاهد شهید الله پرست برگزار شد.

هرمزگان ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴