Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-03@22:43:51 GMT

«رازهای خاکستری» هنرمندان افشا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۶۰۹۳

نمایشگاه «رازهای خاکستری» ۲۱ دی ماه در گالری ایده پارسی برپا می شود.به گزارش بلاغ، «رازهای خاکستری» عنوان نمایشگاه گروهی است که ۲۱ دی ماه در گالری ایده پارسی به نمایش گذاشته می شود.

در این نمایشگاه آثاری از ۲۵ هنرمند نقاش و مجسمه ساز به نمایش درمی آید. در این میان ۶ هنرمند آثار مجسمه، ۱۸ هنرمند آثار نقاشی و یک هنرمند نیز اثر ویدیوآرت خود را در محوریت موضوع رازهای خاکستری ارایه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت رازهای خاکستری رخدادهایی است که پنهان و ناپیدا، مانده یا می ماند و آثار ارایه شده در این نمایشگاه نیز تجسم هنرمند از این موضوع بوده که روی بوم یا مجسمه عینیت پیدا کرده است.

«رازهای خاکستری» توسط شروین کندری جمع آوری شده است. این هنرمند درباره موضوع نمایشگاه اینگونه توضیح داد: «در جای جای این دنیای پرتلاطم، پیش آمدهایی وجود دارد. رخدادهایی که پنهان و ناپیدا، مانده یا می ماند. به طور کلی هنر انرژی های غیرقابل رویت را رویت پذیر می کند و نقش هنرمند، برخورد با مسایل و پیدا کردن روابط بین آنهاست. هنرمندان به جای ثبت وقایع در ذهن خود، آنها را روی بسترهای مورد نظر تبعید می کنند. این تبعید به صورت یک زندان خاکستری پر رمز و راز برون دادهای متفاوتی را در بر می گیرد. این دربرگیری ها عمق در رابطه را به وجود می آورند؛ عمق هایی که بی شک در پس آنها رازهایی از جنس خاکستر وجود دارد.»

نمایشگاه «رازهای خاکستری» روز جمعه ۲۱ دی ماه ساعت ۱۶ در گالری ایده پارسی افتتاح می شود و تا روز ۲۷ دی ماه در گالری ایده پارسی به نشانی خیابان شریعتی، خیابان دولت، کوچه الله وردی آذر، پلاک ۲۸ برپاست.

کد خبر

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند

ایتنا - یوتیوب اعلام کرد که از سازندگان می‌خواهد که محتوایی که با هوش مصنوعی ساخته شده را برای بینندگان فاش کنند.
یوتیوب در حال معرفی ابزار جدیدی است که از کاربران می‌خواهد محتوایی را که بینندگان می‌توانند به‌عنوان یک شخص، مکان یا رویداد واقعی اشتباه بگیرند، که با رسانه‌های تغییریافته یا مصنوعی، از جمله هوش مصنوعی مولد، ایجاد شده است، افشا کنند.

به گزارش ایتنا، هدف از افشای اطلاعات جدید جلوگیری از فریب دادن کاربران است، زیرا ابزارهای مولد جدید هوش مصنوعی تشخیص واقعی و جعلی را دشوارتر می‌کنند. کارشناسان هشدار داده‌اند که هوش مصنوعی و دیپ‌فیک خطر قابل‌توجهی در طول انتخابات ریاست‌جمهوری آتی ایالات متحده به همراه خواهند داشت.

یوتیوب در ماه نوامبر اعلام کرد که قصد دارد به‌روزرسانی را به عنوان بخشی از معرفی بزرگ‌تر سیاست‌های جدید هوش مصنوعی ارائه کند.

یوتیوب می‌گوید که خط ‌مشی جدید سازندگان را ملزم نمی‌کند که محتوایی را که به وضوح غیرواقعی یا متحرک است را افشا کنند. همچنین سازندگان را مجبور نمی‌کند که به افشای محتوایی که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به تولید، مانند تولید اسکریپت‌ها یا زیرنویس‌های خودکار استفاده می‌کنند، بپردازند.

این پلتفرم ویدیوهایی را هدف قرار می‌دهد که از شباهت یک فرد واقعی استفاده می کنند. به‌عنوان مثال، سازندگان باید افشا کنند که چه زمانی محتوایی را به‌صورت دیجیتالی تغییر داده‌اند تا صورت یک فرد را با چهره دیگری جایگزین کنند یا به‌طور مصنوعی صدای یک فرد را برای روایت یک ویدیو تولید کنند.

یوتیوب می‌گوید که اکثر ویدیوها دارای برچسبی هستند که در توضیحات ظاهر می‌شوند، اما برای ویدیوهایی که موضوعات حساس‌تری مانند سلامت یا اخبار را لمس می‌کنند، این شرکت برچسب برجسته‌تری را روی خود ویدیو نشان می‌دهد.

بینندگان در هفته‌های آینده برچسب‌ها را در همه قالب‌های یوتیوب، از جمله برنامه تلفن همراه و به زودی روی دسک‌تاپ و تلویزیون، مشاهده خواهند کرد. یوتیوب  همچنین قصد دارد اقدامات اجرایی را برای سازندگانی که به طور مداوم از برچسب‌ها استفاده نمی‌کنند، در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس پورعابدینی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر