Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان، گفت: به‌منظور بالا بردن ظرفیت پذیرش پرواز، پروژه توسعه اپرون (پارکینگ هواپیما) فرودگاه بین‌المللی بندرعباس به مساحت 40 هزار مترمربع جهت افزایش دو موقعیت پارک هواپیما و بهسازی اپرون قدیم بااعتباری بالغ‌بر یک‌صد میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و اعتبارات استانی آغاز به کارکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان هرمزگان؛ محمد امانی بنی افزود: با توجه به جوانب در نظر گرفته‌شده پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه پس از یک سال پایان پذیرفته و آماده بهره‌برداری گردد.

مدیرکل فرودگاه بندرعباس خاطرنشان کرد: این پروژه جزو یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی بندرعباس بوده که با بهره‌برداری از آن و افزایش میزان پروازها و به‌تبع آن افزایش ورود و خروج مسافر و بار، گام مهمی در پیشرفت و توسعه و ارتقای ایمنی هر چه بیشتر فرودگاه و تسهیل در عملیات و خدمت‌رسانی موثر و مطلوب به ناوگان حمل‌ونقل هوایی برداشته خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پارکینگ هواپیما توسعه اپرون فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا