Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@02:52:12 GMT

نظر لاهوتی درباره طرح موضوع «فتنه ٩٨»

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۹۴۸۶

نظر لاهوتی درباره طرح موضوع «فتنه ٩٨»

به گزارش جهان نيوز، سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی طرح مباحثی مثل «فتنه ٩٨» را منجر به ترغیب بیشتر دشمن برای ایجاد فتنه دانست.

مهرداد لاهوتی با اشاره به طرح موضوع فتنه ۹۸، اظهار کرد: به نظر من چنین حرفی معنایی ندارد. مردم ممکن است اعتراضات صنفی داشته باشند که به حق است. ممکن است معلم یا کشاورزی اعتراض داشته باشد مثل آنچه در خوزستان اتفاق افتاد و اعتراض صنفی بود، این بدان معنا نیست که خدایی نکرده مردم نسبت به اصل نظام بحثی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: موضوع فتنه به داخل برنمی‌گردد، بلکه به آمریکایی‌ها برمی‌گردد. آنها می‌خواهند اتفاقاتی را در کشور ما شکل دهند و اگر می‌توانستند تا حالا نتیجه گرفته بودند.

لاهوتی همچنین اضافه کرد: این نوع ادبیات جز افزایش اختلافات و دسته بندی کردن افراد و ترغیب بیشتر دشمن برای ایجاد فتنه چیز دیگری نیست.

منبع:ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند

                                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رشنوادی اظهار داشت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.   وی افزود: دارندگان مجوز‌های کاغذی با استفاده از کد ملی صنفی یا شماره همراهی که به نام آن واحد صنفی درج شده می‌توانند به راحتی شناسه یکتا بگیرند.   مدیر کل امور اقتصاد و دارای استان ایلام اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.   بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.    

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری