Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرهنگ حمیدزاده از امکان تمدید تاریخ اعزام سربازی دی ماه برای مشمولان پذیرفته شده در مقطع کاردانی سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ نجف حمیدزاده معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: مشمولانی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه سال جاری هستند، در صورت قبولی در مقطع کاردانی دانشگاه‌ها، می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به مدت یک دوره تا تاریخ ۹۷/۱۱/۱۹ تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه سربازان حین خدمت برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی ترخیص نمی‌شوند، از همین رو مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال جاری در صورت قبولی در مقطع کاردانی دانشگاه‌ها می‌توانند برای بهره مندی از این تسهیلات با ارائه مدارک قبولی دانشگاه، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

سرهنگ حمیدزاده گفت: با توجه به اینکه تأمین کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح توسط سازمان وظیفه عمومی امری ضروری است، این تسهیلات تنها برای مشمولان پذیرفته شده در مقطع کاردانی دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده و سایر مشمولان نمی‌توانند از تمدید یک ماهه تاریخ اعزام به خدمت بهره‌مند شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند این کارگر می گوید شکنجه شده است / از کهریزک تا بازداشتگاه خوزستان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد انتشار اولین عکس از امامزاده ای متعلق به پدر نماینده معروف مجلس ایران + جزییات عجیب اقدام پلید در شرکت مرد پولدار مشهدی / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند ! وحشت رهگذران از حمله جانور خشمگین+ عکس واکنش کیهان به ادعای شکنجه اسماعیل بخشی آخرین خبر از ترور راننده آمبولانس کامیاران بلایی که طوفان شن بر سر کرمانی‌ها آورد + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: دی ماه سرهنگ اعزام تاریخ تمدید عکس فیلم مرد ساعت زن آزار دختر تهرانی دختران پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه