Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@03:38:44 GMT

ال جی Q9 با نمایشگر ۶.۱ اینچی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۱۳۷۸

ال جی Q9 با نمایشگر ۶.۱ اینچی معرفی شد

ال جی Q9 ساعاتی پیش با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۶.۱ اینچ فول‌ویژن و اندروید ۸.۱ اوریو معرفی شد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ال‌جی یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه CES 2019 است و تاکنون، محصولات جذابی معرفی کرده است. این شرکت در اقدامی جالب تصمیم گرفت پیش از برگزاری کنفرانس اختصاصی‌اش در لاس‌وگاس، گوشی جدید و میان‌رده‌ی LG Q9 را در کره‌جنوبی رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گوشی ال‌جی کیو ۹ به نمایشگر ۶.۱ اینچ IPS LCD با وضوح ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ تجهیز شده است. نمایشگر این گوشی چگالی ۵۶۴ پیکسل در هر اینچ را دارد که رقم درخورتوجه و مناسبی به‌شمار می‌آید. نمایشگر این دستگاه که از آن به‌عنوان «فول‌ویژن» یاد می‌شود، در دسته‌ی نمایشگرهای همیشه‌روشن جای می‌گیرد و از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند.

ابعاد جدیدترین گوشی ال‌جی ۱۵۳.۲ در ۷۱.۹ در ۷.۹ میلی‌متر است و ضمن داشتن ۱۵۹ گرم وزن، از گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار بهره‌ می‌گیرد.

میان‌رده‌ی جدید ال‌جی به نسخه‌ی اوریو از سیستم‌عامل اندروید مجهز شده و از تراشه‌ی ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام برای پردازش وظایف استفاده می‌کند. درضمن، ال‌جی کیو ۹ به پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ مجهز شده است.

ال‌جی Q9 درکنار این‌ها ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و در پنل پشتی‌اش دوربین اصلی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/2.2 به‌چشم می‌خورد. درضمن، در پنل جلویی آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را شاهد هستیم.

این محصول میان‌رده از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با امکان شارژ سریع استفاده می‌کند. کاربر می‌تواند برای بازکردن قفل گوشی، از حسگر اثرانگشت موجود در پنل پشتی شیشه‌ای آن استفاده کند. 

ال‌جی کیو ۹ درکنار پشتیبانی از بلوتوث ۵ تنوع رنگی درخورتوجهی دارد و علاقه‌مندان خواهند توانست مدل دلخواهشان را از بین رنگ‌های خاکستری و مشکی و آبی متمایل به سبز انتخاب کنند. شایان ذکر است این گوشی ۴۴۵ دلار قیمت خواهد داشت.

عرضه معرفی 2019، ژانویه وضعیت عرضه در آینده نزدیک (جولای 2019) نمایشگر نوع IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ سایز 6.1 اینچ (~82.6% نسبت نمایشگر به بدنه) رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل، 19.5:9 (~564 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) - نمایشگر همیشه روشن (Always on Display) - HDR10 بدنه ابعاد 153.2 در 71.9 در 7.9 میلی‌متر وزن 159 گرم - گواهی IP68 (تا 1.5 متر برای 30 دقیقه) - بهره‌مندی از استاندارد MIL-STD-810G سیم‌کارت تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال) پلتفرم سیستم‌عامل اندروید 8.1 (اوریو) تراشه Qualcomm MSM8996 Snapdragon 821 (چهارده نانومتری) پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.15 گیگاهرتز Kryo و دو هسته‌ی 1.6 گیگاهرتز Kryo) پردازنده گرافیکی Adreno 530 حافظه درگاه حافظه میکرو اس‌دی، تا 512 گیگابایت حافظه داخلی 64 گیگابایت، 4 گیگابایت رم دوربین اصلی 16 مگاپیکسل (لنز واید 28 میلی‌متر، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/2.2) قابلیت‌ها فلش LED، HDR، پانوراما ویدیو 2160p@30fps سلفی 8 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری f/1.9) صدا جک ۳.۵ میلی‌متری بله - صدای 32 بیت/192 کیلوهرتز - صدای فراگیر ساراند DTS: X - لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی باتری باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت قابلیت‌ها حسگرها حسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما - شارژ سریع باتری (Quick Charge 3.0) - MP4/DviX/XviD/H.265 player - پخش‌کننده‌ی +MP3/WAV/FLAC/eAAC - ویراستار عکس و فیلم - ویراستار اسناد شبکه فناوری GSM / HSPA / LTE اتصالات شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، DLNA، هات‌اسپات بلوتوث 5.0، A2DP، LE GPS بله، با A-GPS، GLONASS، BDS NFC بله رادیو رادیو اف‌ام USB 3.1، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل ، OTG متفرقه رنگ‌ها خاکستری، مشکی، آبی متمایل به سبز محدوده قیمت حدود 400 یورو

منبع: زومیت

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ال جی Q9 اندروید نمایشگر گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید

 

به گزارش پارس نیوز ، اپل بار دیگر با معرفی آیپد پرو جدید ۲۰۲۴، دنیای تبلت‌ها را متحول کرد. این تبلت قدرتمند با پردازنده M4 جدید، نمایشگر Liquid Retina XDR خیره‌کننده، سیستم دوربین پیشرفته و عمر باتری فوق‌العاده، به طور قطع برای طراحان، گیمرها و متخصصان در هر زمینه‌ای، یک ابزار ایده‌آل خواهد بود. در ادامه به بررسی جزئیات این محصول هیجان‌انگیز می‌پردازیم.

طراحی لوکس و مدرن/ اوج ظرافت و هنرنمایی جلوه می‌کند

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ از طراحی شگفت‌انگیز و ظریف همیشگی اپل بهره می‌برد. بدنه آلومینیومی صیقلی و لبه‌های صاف و باریک، حس لوکس و مدرنی به این تبلت می‌بخشد. این محصول در دو رنگ جذاب خاکستری فضایی و نقره‌ای عرضه می‌شود تا سلیقه هر کاربری را جلب کند.

نمایشگری خیره‌کننده

قلب تپنده آیپد پرو جدید ۲۰۲۴، نمایشگر Liquid Retina XDR خیره‌کننده آن است. این نمایشگر 12.9 اینچی با وضوح 2732 در 2048 پیکسل ، تصاویر را با جزئیات شگفت‌انگیز و رنگ‌های زنده و واقعی به نمایش می‌گذارد. فناوری ProMotion ، نرخ نوسازی 120 هرتز را برای این نمایشگر به ارمغان می‌آورد که تجربه اسکرول روان و انیمیشن‌های چشم‌نواز را به همراه دارد.

پردازنده M4 / قدرتمند و کارا

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به پردازنده M4 جدید اپل مجهز شده است که قدرتی باورنکردنی در اختیار شما قرار می‌دهد. پردازنده قدرتمند M4، به شما امکان می‌دهد سنگین‌ترین برنامه‌ها را بدون هیچ‌گونه کندی اجرا کنید، بازی‌های گرافیکی بالا را با جزئیات کامل امتحان کنید و به‌راحتی با چندین برنامه به طور همزمان کار کنید.

سیستم دوربین پیشرفته/ ابزاری کامل

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به سیستم دوربین پیشرفته‌ای مجهز شده است که آن را به ابزاری ایده‌آل برای عکاسی و فیلمبرداری تبدیل می‌کند. دوربین اصلی این تبلت 12 مگاپیکسلی است که از قابلیت‌های مختلفی مانند لرزش‌گیر اپتیکال تصویر ، Smart HDR 3 و ضبط ویدئو 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه بهره می‌برد. دوربین فوق عریض 10 مگاپیکسلی نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند که برای عکس‌های گروهی و منظره‌ ایده‌آل است. 

در جلوی آیپد پرو جدید ۲۰۲۴، دوربین 12 مگاپیکسلی Ultra Wide تعبیه شده که از Center Stage پشتیبانی می‌کند. این قابلیت، به طور خودکار شما را در مرکز قاب نگه می‌دارد و برای تماس‌های تصویری و ویدئوکنفرانس بسیار کاربردی است.

  عمر باتری فوق‌العاده/ تمام روز بدون نیاز به شارژر

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ از عمر باتری فوق‌العاده‌ای برخوردار است که به شما امکان می‌دهد تمام روز بدون نیاز به شارژ از آن استفاده کنید. با یک بار شارژ کامل، می‌توانید تا 10 ساعت وب‌گردی ، 14 ساعت تماشای ویدئو یا 11 ساعت انجام بازی‌های گرافیکی بالا را تجربه کنید.

قابلیت‌های دیگر:

آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به همراه قلم اپل نسل دوم و کیبورد Magic Keyboard عرضه می‌شود که قابلیت‌های آن را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهند. قلم اپل نسل دوم به شما امکان می‌دهد با دقت و ظرافت بیشتری طراحی کنید، یادداشت بردارید و اسناد و مدارک خود را علامت‌گذاری کنید. کیبورد Magic Keyboard نیز با کلیدهای Backlit و ترک پد بزرگ ، تجربه تایپ روان و کارآمدی برای شما به ارمغان می‌آورد.

تاریخ عرضه آیپد پرو جدید ۲۰۲۴

مارک گورمن از نشریه بلومبرگ خاطرنشان کرد در تاریخ ۷ مه آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra