Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای به نسبت اسامی افرادی که به اتهام مالی و فساد اقتصادی از سوی سخنگوی قوه قضائیه اعلام شد، واکنش نشان داد.
به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی استانداری، در این اطلاعیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
روز گذشته بنا به آنچه در اخبار و رسانه های کشور انعکاس یافت، در نشست خبری سخنگوی محترم دستگاه قضایی اسامی افرادی را با اتهام مالی و فساد اقتصادی اعلام کرد که در این میان نام آقای "دکتر جعفر گوهرگانی "معاون فعلی هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد، که در این خصوص نکاتی قابل ذکر است:
1- پرونده مربوط به استخدام و بکارگیری نیرو توسط دکتر گوهرگانی در سازمان جهاد کشاورزی در سالهای ۹۳و ۹۴ زمان مدیریت ایشان در آن سازمان بوده و ارتباطی با معاونت فعلی مشارالیه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نداشته و بر این اساس ذکر عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متهم جفا به این مجموعه و مدیران و پرسنل زحمت کش و خدوم آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است ایشان در نیمه دوم سال 96 و آنهم پس از اخذ استعلامات قانونی لازم به سمت معاون استاندار منصوب شده است.
2- به نظر می رسد ذکر عنوان مجرمانه اتهام مالی و فساد اقتصادی در پرونده ای که به زعم دستگاه محترم قضا موضوع آن جذب نیرو و استخدام بوده متناسب نبوده و مطرح شدن آن در کنار مفسدین اقتصادی باعث بروز شائبه های بسیاری شده است و در استان کوچکی چون کهگیلویه و بویراحمد، با بافت خاص اجتماعی، فرهنگی و قومی، هزینه جبران ناپذیر آبرویی و اعتباری سنگینی برای نامبرده و خانواده اش و همچنین دیگر مسئولان استان در پی داشته است.
اگرچه این پرونده در هیات تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بررسی و رأی به برائت آن نیز صادر شده است.
3- یکی از مهمترین رویکردها و سیاستهای استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم مبارزه با فساد، تبعیض، قوم گرایی و استخدام های بی ضابطه بوده و نماینده ارشد دولت پرچمدار این جریان محسوب می شود و همچنان در این مسیر گام بر می دارد و از زمان حضور ایشان کمترین تخلفات مالی و اداری در استان صورت گرفته است.
در پایان برای تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی صحت و سلامت از درگاه خداوند لایزال مسآلت می نماییم. برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد ، فساد اقتصادی ، استانداری

منبع: خرداد

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فساد اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»