Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-09@02:20:39 GMT

مرگ تلخ یک پدر ساروی جلوی چشمان پسرش+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۸۳۴۸

مرگ تلخ یک پدر ساروی جلوی چشمان پسرش+ عکس

حوادث رکنا: سخنگوی اورژانس استان مازندران از وقوع حادثه ریزش کانال در ساری خبرداد و گفت که براثر این حادثه یک کارگر فوت کرد و کارگر دیگر نیز مصدوم شد.

ذکریا اشکپور در گزارشی به خبرنگاران گفت: ساعت 15 و 9 دقیقه امروز وقوع حادثه حین کار به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران گزارش داده شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام وقوع این حادثه، تکنسین های پایگاه اورژانس ولوجا به محل حادثه در مجتمع رفاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واقع در جاده خزر ساری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: در این حادثه کارگر 50 ساله که براثر صدمات ناشی از ریزش دیواره کانال جان خود را از دست داد و کارگر 28 ساله که پسر کارگر فوت شده بود، نیز مصدوم شد.

وی ادامه داد: مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیر دادن یک زن به نوه خود باعث حرام شدن ارتباط دختر و دامادش شد ابهامات در فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی / علت ایست قلبی هیچ گاه مشخص نشد مرد غیرتی مزاحم یک زن را در تهران اشتباهی شکنجه داد! / زن او را نمی شناخت! حمله شبانه به ژیلا پورایرانی در تبریز ! / سگی را با داغ اتو کشتند!+عکس تجاوز به دختر 12 ساله در خیابان خلوت / متجاوز آدم معروفی بود+عکس 4 مرد کثیف مشهدی دختران دانش آموز را آزار می دادند! دختر تهرانی از از امیر و محمد 2 پسر سیرجانی گذشت کرد / دادستان از مجازات سنگین گفت + عکس و فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آقای کبریت ایران درگذشت !+عکس آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از ترور راننده آمبولانس کامیاران فیلم وحشتناک از شکنجه نوزاد با دهان بسته در بیمارستان+ تصاویر مجازات سنگین برای پسرسیرجانی بخاطر کتک زدن دختر تهرانی در اینستاگرام ! + فیلم این پسر ایرانی همه اعضای بدنش را از دست داد / او ناگهان مرد!+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه پزشکی اخبار حوادث پدر حادثه عکس ساری ریزش عکس فیلم مرد ساعت آزار دختر تهرانی پسر سیرجانی دختران پسر مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان

فرزین رضازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل واژگونی خودروی پژو پارس در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت ۴ نفر دیگر شد.

وی افزود: بعد از اعلام یک مورد واژگونی خودرو به مرکز پیام اورژانس استان، واحدهای عملیاتی اورژانس ماکو و بازرگان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: در این تصادف متأسفانه یک کودک ۸ ماهه در صحنه حادثه فوت کرده بود و یک آقای ۲۰ ساله بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل وخامت حال در بیمارستان فوت کرد.

وی یادآور شد: ۴ مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس ۱۱۵ ماکو و بازرگان به بیمارستان فجر ماکو منتقل شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس آذربایجان غربی به نقل از اتاق هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی، حال ۳ تن از مصدومین وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6098631

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟