Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@00:15:23 GMT

خراسان‌ رضوی قطب دوم رسانه کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۹۸۸۳

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان‌رضوی گفت: رسالت رسانه، قلم فروشی نیست بلکه رسانه‌ها باید مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش ایسنا، عباس محمدیان در مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج رسانه گناباد که در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: باید از ظرفیت رسانه‌‌ها استفاده شود؛ ضمن این‌که امروز رسانه جزء لاینفک زندگی مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروزه فرزندان توسط پدر و مادر و در مدرسه تربیت نمی‌شوند بلکه جایی دیگر به نام رسانه است که در تربیت فرزندان ایفای نقش می‌‌کند.

محمدیان اضافه کرد: متاسفانه برخی از مدیران ما رسانه را قبول نداشته و ناکارآمدترین افراد را در سنگر روابط عمومی‌ها قرار داده‌اند و این در حالی است که جنگ واقعی جهان امروز، جنگ پیچیده‌ای به نام جنگ رسانه‌ای است.

78 درصد فعالان فضای مجازی به دنبال هنجارشکنی هستند

وی بیان کرد: آمریکا با داشتن 5 درصد جمعیت جهان، بیش از 80 درصد رسانه‌های دنیا را در اختیار دارد؛ همچنین بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌‌های مجلس شورای اسلامی، 78 درصد فعالان فضای مجازی به دنبال هنجارشکنی هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی با اشاره به این‌که امروز کسی نیست که بگوید من به رسانه نیازی ندارم، گفت: سازمان بسیج رسانه با شعار فراجناحی وارد شده و در عمل نیز آن را اثبات نموده و در تلاش است که یک انسجام بخشی در حوزه رسانه‌ها صورت بگیرد.

محمدیان اظهار کرد: استان خراسان‌ رضوی قطب دوم رسانه ‌‌کشور است و آن‌چنان که باید و شاید نتوانسته در رسالت خود موفق باشد؛ بنابراین باید دقت داشت که در شرایط فعلی دشمن به دنبال مهندسی رسانه است تا قشر ارزشی را به چالش بکشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی با بیان اینکه خبرنگاران مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند که تاکنون مشکلاتشان دیده نشده است، گفت: جریان‌سازترین رسانه‌ها در کشور، رسانه‌های محلی و بومی هستند بنابراین نباید بگذاریم که رسانه‌های محلی تعطیل شوند.

در پایان این مراسم از سیدعلی سدهی تقدیر و سعید مقدم به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان گناباد معرفی شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خراسان رضوی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی