Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد صلاح» بازیکن مصری تیم فوتبال لیورپول انگلیس به عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا در سال 2018 انتخاب شد. آفتاب‌‌نیوز : صلاح سال گذشته نیز به عنوان بهترین بازیکن سال قاره آفریقا انتخاب شده بود. 
به گزارش تارنمای «گل»، این بازیکن مصری روز گذشته نیز جایزه بهترین بازیکن ماه (PFA) دسامبر سال 2018 لیگ برتر جزیره از نگاه هواداران را از آن خود کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کنفدارسیون فوتبال آفریقا (CAF) پیش از این، محمد صلاح ستاره مصری باشگاه لیورپول، «سادیو مانه» ستاره سنگالی و هم تیمی وی و «پیر امریک اوبامیانگ» بازیکن تیم آرسنال و اهل گابن را به عنوان سه گزینه نهایی کسب عنوان برترین بازیکن سال آفریقا معرفی کرده بود.

به نوشته ایرنا، «یایا توریه» فوتبالیست ساحل عاجی چهار بار به عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا انتخاب شده و از این جهت رکورد دار است. 
محمد صلاح حامد غالی طه متولد 1992 در مصر، یکی از مشهورترین بازیکنان مصری و عرب است که اکنون در باشگاه لیورپول انگلیس توپ می زند. وی تاکنون موفق به کسب جوایز زیادی شده که جایزه بهترین بازیکن در انگلیس در سال 2018 از این جمله است.
رنار، بهترین مربی قاره آفریقا در سال 2018
سرمربی حریف ایران در جام جهانی 2018 روسیه توانست عنوان بهترین مربی قاره آفریقا در سال 2018 را به دست آورد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت عربی کوره، مراسم انتخاب بهترین های فوتبال قاره آفریقا برگزار شد. هرو رنار، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش که در جام جهانی 2018 روسیه برابر ایران تن به شکست داد، توانست عنوان بهترین مربی قاره آفریقا را در سال 2018 به دست آورد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد صلاح مرد سال فوتبال آفریقا هروه رنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس، اورتون و لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ در دربی مرسی‌ساید به مصاف همدیگر می‌روند.

دو تیم در شرایط بسیار متفاوتی به سر می‌برند. قرمزها که در بازی‌های گذشته از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند و از لیگ اروپا حذف شدند، در حال تلاش برای پس گرفتن صدر جدول هستند و در سمت دیگر آبی‌‌پوشان در رتبه شانزدهم قرار دارند و برای بقا می‌جنگند.

با این حال این دیدار همیشه فارغ از اوضاع دو تیم با جذابیت‌های بسیاری همراه بوده است. یورگن کلوپ برای بازی امشب مثل همیشه آلیسون بکر را در درون دروازه قرار داده و زوج ویرژیل فن‌دایک و ابراهیم کوناته در قلب دفاع ایستاده‌اند. در گوشه‌های دفاع هم الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون حضور دارند.

در خط هافبک الکسیس مک‌آلیستر که در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته در کنار دومینیک سوبوسلای و کورتیس جونز حضور دارد و در خط حمله هم محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز قرار گرفته‌اند.

ترکیب اورتون: جردن پیکفورد، بن گادفری، جیمز تارکوفسکی، جرد برنتویت، ویتالی میکولنکو، جک هریسون، جیمز گارنر، ادریسا گانا گیه، دوایت مک‌نیل، عبدولایه دوکوره و کالورت لوین

ترکیب لیورپول: آلیسون بکر، فن‌دایک، کوناته، آرنولد، رابرتسون، مک‌آلیستر، کورتیس جونز، دومینیک سوبوسلای، محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز

دیگر خبرها

  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • حضور ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی