Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در دیدار حساس روز پنجشنبه مسابقات بسکتبال بانوان لیگ برترکشور ، شاگردان جوان و جویای نام آزاده زمانپوردر تیم دانشگاه آزاد اسلامی درمقابل شاگردان قدر و صاحب نام پوران عباسی درتیم هیرو صف آرایی می کنند. تیم بسکتبال بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بازیهای هفته قبل خود را با برد پشت سرگذاشته است و امیدوار می باشد با حمایت همه جانبه تماشاگران برد دیگری کسب کند و خود را در صدر جدول ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجو ها یار ششم تیم دانشگاه ازاد اسلامی هستند وبا حمایت و تشویق هایشان جو بی نظیر در ورزشگاه پیامبراعظم (ص) تیمشان را به قهرمانی نزدیک کنند.

لازم به ذکر است روز و تاریخ برگزاری مسابقه پنجشنبه مورخ 20/10/97 ساعت 11 صبح در ورزشگاه پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود.

انتهای پیام/

28 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی بسکتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا