Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@07:46:58 GMT

قوهای سفید در سی سی یو

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۳۲۹۵

قوهای سفید در سی سی یو

وضعیت رئال مادرید در فصل جاری با لوپتگی خوب نبود و بعد از اخراج او پس از شکست سنگین در ال کلاسیکو و آمدن سولاری هم اوضاع بهتر نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وضعیت رئال مادرید در فصل جاری با لوپتگی خوب نبود و بعد از اخراج او پس از شکست سنگین در ال کلاسیکو و آمدن سولاری هم اوضاع بهتر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبض سفیدپوشان مادرید خوب نمی زند و انگار قوهای سفید در سی سی یو به سر می برند، به امید بهبود بعد از دوران نقاهت. نقاهتی که پس از اخراج لوپتگی به نظر می رساند کمی طولانی شده و تا نیم فصل طول کشیده است. رئال ۷ امتیاز با بارسا فاصله دارد.

 

همچنین این تیم در رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۵ بر یک مغلوب بارسلونا شده است. از زمان روی کار آمدن سولاری این تیم ۵ بازی را برده، یک بازی را مساوی کرده و در باقی بازی‌ها شکست خورده است. رم قربانی بهترین بازی فصل رئال مادرید بود، اما با توجه به این که از این تیم ۸ بازیکن نامزد دریافت توپ طلا بودند، برد ۳ بر صفر مقابل رم را که کنار بگذاریم، این تیم از آنچه باید باشد فاصله زیادی دارد.

در این تیم با توجه به بازیکنان باید شرایط بهتر باشد. بدترین شکست اروپایی مادرید به نام سولاری ثبت شده است، شکست مقابل زسکا مسکو که در گروهش در لیگ قهرمانان آخر شد. نتیجه ضعیف دیگر هم مقابل ایبار و شکست ۳ بر صفر بود. از زمانی که سولاری سرمربی رئال شده بازیکنانش بارها دچار مشکلات عضلانی شدند.

بسیاری از جمله مارکو آسنسیو، گرت بیل، مارکوس یورنته، ماریانو دیاز، مارسلو و سرخیو رگولون مصدوم هستند.

از اولین لحظه که سولاری در رئال مادرید روی کار آمده تا همین حالا ایسکو یکی از مشکلات رئال مادرید بوده است، بدون آسنسیو یا بیل تیم نیاز شدیدی به او دارد و نمی‌تواند از او استفاده کند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)

مصاحبه جذاب توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ پس از تساوی خانگی این تیم مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دانلود (35.7MB)

دیگر خبرها

  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!