Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، همین اول باید به رفاقت قدیمی ام با علی انصاریان اشاره کنم و تاکید کنم که علی را برای اجرای  برنامه ورزشی خیلی بیشتر از امثال امیرعلی نبویان است. این اما دلیل نمی شود که بتوان از رفتار ناباورانه او در پاسخ به ویدئوی وایرال شده گزارشگر افغانستانی در حین پخش بازی ایران و یمن گذشت.

علی که بعد از مدتی ممنوع التصویری به آنتن برگشته چرا باید اینگونه رگ گردن بیرون بزند و چنین پاسخ تند و نژادپرستانه‌ای بدهد؟ آنچه حالا از علی انصاریان دست به دست می شود ، ویدئویی است که در آن علی روی آنتن شروع می‌کند به تمسخر لهجه یک ملت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی می‌تواند از گفته‌های آن گزارشگر شاکی باشد. می تواند همان گزارشگر را خطاب قرار دهد و بگوید فقط فوتبالت را گزارش کن. یا هر چیز دیگری اما این تحکم در گفته هایش درباره اینکه ما ایرانی ها چه دیده‌ایم یا افغانستانی‌ها چه ندیده اند و این تضاد ما بهتریم یا آنها ، دقیقا از کجا ناشی می‌شود؟  چرا چنین اجازه ای را به خودمان می دهیم؟

بدتر اینکه درست بعد از برنامه تقریبا همه عوامل این برنامه و مدیران‌شان، ذوق‌زده ویدئو را منتشر کرده بودند. اینکه انگار انتظار دست مریزاد داشته باشند که دیدید چطور توی دهان مجری هتاک افغانستانی زدیم! هم لهجه‌اش را مسخره کردیم و هم از واحد پول یک کشور برای خطاب قراردادن طرف‌، استفاده کردیم.

کار مجری افغانستانی را نمی پسندیم و اصلا شما حق دارید در مقام رسانه ملی به اتهامی که روی آنتن زنده یک کشور دیگر به رفتارتان زده شده پاسخ دهید و ما بینندگان هم عادت کردیم در هر مسابقه فوتبالی ، مثلا مثل بازی ایران و یمن، این قدر ببینیم دو پسر بچه نشستند و چیپس و پفک می خورند که نگران سلامتی شان شویم!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران یمن پول رسانه ملی بازی باخت رسانه ملی تاریخ پارس بدترین آنتن پارس نیوز علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس

آیا مدافع - هافبک پرتغالی بایرن مونیخ بازی مقابل رئال مادرید را از دست داد؟

طرفداری | در فاصله 4 روز مانده تا بازی حساس بایرن مونیخ با رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران مونیخ شاهد مصدومیت رافائل گریرو بودند.

رافائل گریرو هافبک و مدافع چپ 30 ساله بایرن مونیخ امروز و در دیدار مقابل اشتوتگارت از ابتدا در ترکیب تیم توماس توخل قرار گرفت اما تنها پس از 17 دقیقه بازی در ترکیب بایرن در این مسابقه به دلیل مصدومیت تعویض و جای خودش را به لئون گورتسکا داد تا حال حضور او در بازی مقابل رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. گریرو با توجه به پستی که در بایرن بازی می‌کند یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب این فصل تیم توخل بود و او در 27 بازی خود در این فصل آمار 3 گل و 2 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت