Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري خوزستان گفت: بيش از 5 هزار نفر از پناهندگان اتباع عراقي در خوزستان سکونت دارند.
به گزارش خبرگزاري آريا از اهواز، حميد سيلاوي در نشست با فيصل سهيل سرکنسول عراق در اهواز ضمن تبيين خدمات جمهوري اسلامي ايران به پناهندگان اظهار کرد: بيش از 5 هزار نفر از پناهندگان اتباع عراقي در خوزستان سکونت دارند و از تمامي امکانات لازم همانند ساير هموطنانمان استفاده مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وي افزود: تمام تلاش خود را جهت خدمات رساني به اتباع عراقي مقيم استان خوزستان معمول کرده ايم به طوري که همه آنان در حال حاضر مي توانند از خدمات آموزشي، بهداشت و درمان، اشتغال، آموزش فني و حرفه اي، سوادآموزي، بيمه سلامت و ساير خدمات استفاده کنند.
مديرکل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري خوزستان اضافه کرد: از همکاري دولت عراق جهت اعزام بيش از 148 هزارنفر از اتباع خارجي حدود 40 کشور جهان به مراسم اربعين حسيني(ع) که ازطريق مرزهاي شلمچه، چزابه و مهران صورت پذيرفت کمال تشکر را داريم و خواستار استمرار و تقويت اين همکاري در جهت حضور حداکثري اتباع کشورهاي خارجي در عتبات مقدسه در طول سال هستيم. 
سيلاوي عنوان کرد: معتقديم تلاش و سازماندهي براي حضور مستمر اتباع خارجي جهت زيارت عتبات عاليات مي تواند زمينه ساز بهبود روابط بين مسلمانان و کشور هاي اسلامي گردد.
در ادامه اين ديدار، مديرکل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري خوزستان همکاري در زمينه هاي تاييد گواهي هاي ولادت، فوت و سکونت پناهندگان عراقي، تسهيل تردد مزدوجين اتباع عراقي با اتباع ايراني، رعايت قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران توسط اتباع عراقي مقيم و گردشگران و همچنين تشويق در جهت بازگشت داوطلبانه اتباع عراقي مقيم کشورمان را خواستار شدند.
پايان پيام./

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، درباره آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 روح الله خضری پور  افزود: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF ) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

 

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان