Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان, ۱۳ سال از عروج آسمانی و ملکوتی سردار سرلشکر پاسدار حاج احمد کاظمی سردار عاشورایی روز‌های سرد عملیات کربلای ۵ در روز ۱۹ دی ۱۳۸۴ می‌گذرد؛ شهید احمد کاظمی که در روز عرفه ۱۳۸۴ به شهادت رسید، بسیار مورد توجه و علاقه سردار سلیمانی بود تا جایی که وی در این باره گفته است:

«زمانی که احمد به شهادت رسید، تصورم این بود که تمام روزنامه‌ها اینگونه تیتر بزنند که فاتح خرمشهر به شهادت رسید، همانطور که به طور مثال وقتی نابغه‌ای در حوزه ریاضیات فوت می‌کند، روزنامه‌ها تیتر می‌زنند پدر علم ریاضیات دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم حقی که او بر گردن مردم ایران دارد، از دیگر اندیشمندانی که مورد تجلیل قرار گرفتند، نه‌تنها کمتر نبوده، بلکه بیشتر نیز بوده است.»

در پایان حاج قاسم سلیمانی از تقاضای قلبی خود در این باره از خدا و همچنین پیامی که برای روح شهید کاظمی دارد، صحبت می‌کند. صحبت‌های حاج قاسم سلیمانی و بی‌تابی او برای شهید احمد کاظمی را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی کربلای 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان