Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار  احمد طاهری درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر هنگام گشت زنی های هدفمند، در محور "بزمان به سمت دلگان" به یک دستگاه نیسان سفیدرنگ مشکوک شده و با علائم هشداردهنده به خودروی مذکور فرمان ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس با سرعت به سمت جاده خاکی دور زده و ۲ نفر سرنشین آن اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار طاهری بیان کرد: پلیس نیز با رعایت کامل قانون به کارگیری سلاح مقابله به مثل کرده که در این هنگام نیسان مذکور در شیارهای خاکی منطقه متوقف شده و قاچاقچیان درحال تیراندازی اقدام به تخلیه کیسه های حامل مواد از داخل خودرو و سوزاندن آنها کردند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: در همین هنگام یک دستگاه خودروی پژو پارس و ۲ دستگاه موتورسیکلت "تریل" نیز از مسیر خاکی پشت سر اشرار به کمک آنها آمده و درگیری مسلحانه طرفین شدت گرفت.

وی ادامه داد: با ملحق شدن نیروهای کمکی به تکاوران پلیس، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ دیدند اقدام به آتش زدن گسترده مواد کرده و با استفاده از موتورسیکلت ها و خودروی پژوپارس و وضعیت جغرافیایی منطقه  پا به فرار گذاشتند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام مسئول با اشاره به توقیف خودروی نیسان گفت: در بررسی محل درگیری مقدار یک تن و ۸۵۵ کیلو گرم مواد سوخته و ۱۴۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بسته های سالم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس با سوداگران مرگ به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها را نمی دهد، گفت: تلاش ها برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند