Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام زاهدی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به تکلیف کارگروه تشکل‌های دینی بر عهده مجموعه تبلیغات اسلامی استان و شهرستان‌ها گفت: در این راستا تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی مثل ۱۰ شب ۱۰ مسجد را برگزار می‌کند که به دنبال افزایش اجرای برنامه‌ها در ۱۰ شب در ۲۰ مسجد سمنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی در سمنان نیز در این ایام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فعالیت فرهنگی ائمه جماعات مساجد سمنان و اعزام خطیب ویژه به روستا‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی در مقطع دوم متوسطه و در دانشگاه‌ها از برنامه‌های دیگر در ایام دهه فجر در سمنان است.

حجت الاسلام زاهدی افزود: اعزام جمعی از بانوان فرهیخته به تشکل‌های بانوان و تبیین اندیشه‌های امام توسط ائمه جماعات سمنان از برنامه‌های دیگر این ایام است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های زیر نظر تبلیغات اسلامی و گردهمایی تشکل‌های دینی بانوان و محافل انس با قرآن در این ایام و در مساجد و محافل شهرستان سمنان از برنامه‌های دیگر تشکل‌های دینی سمنان در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام / گ

جلسه برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سمنان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو