Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان فرانسه دومین اردوی آمادگی را پشت سر گذاشت و ملی پوشان از روز یکشنبه ۲۳ دی ماه وارد اردوی متصل به اعزام می‌شوند تا آخرین تمرینات خود را قبل از اعزام به کمپ تمرینی ایتالیا برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در سالی که گذشت تیم ملی اردو‌ها و مسابقات مختلفی را پشت سر گذاشت و باید حواسمان باشد که شرایط اردو‌های آمادگی و تمرینات ملی پوشان را بی انگیزه نکند. تمام تلاش ما این است که کاراته کا‌ها را آماده نگه داریم تا در تمام مسابقات لیگ کاراته وان نتایج دلخواه را رقم بزنند.

سرمربی تیم ملی درباره کمپ تمرینی ایتالیا عنوان کرد: تیم ملی کاراته این کشور در سطح فنی بالایی قرار دارد و با توجه به اینکه تیم ملی ایران جایگاه ویژه در کاراته دنیا دارد این کشور با هزینه خود از ما دعوت کرد تا برای تمرین راهی این کمپ شویم و ما در کمپ تمرینی با ترکیب کامل اعزام خواهیم شد. البته تیم ژاپن نیز در این کمپ تمرینی حضور دارد و این اردو تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی ملی پوشان ما دارد.

سرمربی تیم ملی کاراته مردان در پایان گفت: امتیاز تمام رقابت‌های جهانی برای کسب سهمیه الپیک توکیو مهم است و ما سعی می‌کنیم با حضور در تمام مسابقات امتیازات را جمع آوری کنیم تا بتوانیم از طریق رنکینگ سیستم سهمیه المپیک را بدست آوریم.

بیشتر بخوانید:

رهنما: تیم ملی کاراته از نظر سخت افزاری نیاز به حمایت دارد

پورشیب: کاراته سال پرترافیکی را در پیش دارد/ کمپ تمرینی ایتالیا استرس تیم را کم می‌کند

بهمنیار: لیگ‌های جهانی کاراته وان مسیری برای رسیدن به المپیک توکیو است

انتخابات ریاست کاراته با ۲۳ نامزد و یک صندلی!

سلطانی: کاراته امروز نیاز به حمایت مسئولان دارد/ سال حساسی پیش روی تیم ملی است

انتهای پیام/

اظهارات هروی درباره وضعیت تیم ملی کاراته مردان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر طلبکاران اوکراین تمام شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، گروهی از دارندگان اوراق بدهی اوکراین به دنبال آن هستند که این کشور را مجبور کنند روند باز پرداخت بدهی‌هایش را آغاز کند.

در حالی که پس از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین وصول بخشی از بدهی‌های اوکراین از سوی طرف‌های طلبکار کنار گذاشته شد، دیگر دارندگان اوراق بدهی این کشور با تصور اینکه این درگیری چند ماهه تمام خواهد شد، ۲ سال به اوکراین فرصت تنفس دادند اما خبر رسیده که صبرشان به سر آمده و به سمت استخدام مؤسسات حقوقی برای مذاکره با مقامات اوکراینی رفته اند.

منابع آگاه می‌گویند البته قرار است در این مذاکرات اوکراین در قبال بخشیده شدن بخش دیگری از بدهی اش روند پرداخت بهره اوراق بدهی خود را آغاز کند.

منابع آگاه می‌گویند در صورتی که دارندگان اوراق بدهی اوکراین موفق شوند، این کشور باید سالانه ۵۰۰ میلیون دلار بهره به طلبکارانش پرداخت کند.

نکته جالب اینکه این طلبکاران فقط ۴ میلیارد دلار از ۱۶۱ میلیارد دلار بدهی خارجی اوکراین را در اختیار دارند. اگر هم توافقی بین اوکراین و دارندگان اوراق قرضه این کشور حاصل نشود، کی یف دچار نکول خواهد شد.

کد خبر 6097895 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس