Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه در دولت یازدهم یک میلیون واحد تکمیل و به مردم تحویل داده شده است گفت: در این مدت به طور متوسط ۲۰۰ هزار واحد سالانه تکمیل و تحویل مردم شده است. ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، احمد اصغری‌مهرآبادی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان خراسان جنوبی اظهار داشت: امید است خراسان جنوبی در بحث برگزاری جشن اتمام پروژه‌های مسکن مهر نخستین استان کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در بحث فضای سبز خراسان جنوبی تصمیم‌گیری شود تا جاهایی که نیاز است زمینی با مالکیت دولت در اختیار شهرداری قرار گیرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با گلایه از اینکه یکسری اقدامات شتاب زده انجام شده و ده سال است پروژه‌های مسکن مهر واگذار شده اما دولت باید باز هم در این زمینه هزینه کند بیان کرد: این امر بسیار عجیب و قریب است و از نظر قانونی نیز درست نیست که این هزینه به دولت تحمیل شود.

90 درصد مسکن مهر کرمانشاه مقاوم‌سازی شدقائم مقام وزیر راه و شهرسازی: پروژه مسکن مهر تا پایان سال 98 به اتمام می‌رسد‌جزئیات افزایش 5 میلیون تومانی وام مسکن مهر+ فیلم

مهرآبادی تصریح کرد: در بحث پل مهرشهر بیرجند که وعده داده‌ایم، اجرایی می‌شود و این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که باید به صورت مشارکتی انجام شود.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی و آسفالت تعاونی 04 هزینه‌ها برآورد شود تا در این زمینه نیز کمک شود خاطرنشان کرد: بحث مدارس، مساجد و سایر خدمات روبنایی در قانون ساماندهی برعهده دستگاه‌های متولی است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر یادآور شد: در این راستا در حال حاضر از منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی 500 باب مدرسه می‌سازیم البته این جزو وظایف اصلی ما نیست.

مهرآبادی اظهار داشت: همچنین از 70 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای زیرساخت‌های مسکن مهر خراسان جنوبی یک سوم آن را وزارت راه و شهرسازی می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای انجام پروژه‌ها باید از ظرفیت استانداری‌ها استفاده شود افزود: اگر بخواهیم پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور جمع شود باید همه با یکدیگر همکاری کنیم در این راستا خوشبختانه پروژه‌های خراسان جنوبی جمع شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید یک میلیون واحد تکمیل و به مردم تحویل داده شده است گفت: در این مدت به طور متوسط 200 هزار واحد سالانه تکمیل و تحویل مردم شده است.

مهرآبادی با گلایه از اینکه در بسیاری از جاها هزینه شده اما چون به موقع تحویل مردم نشده است مردم ناراضی هستند و در این راستا نتوانستیم شیرینی آن را به مردم بچشانیم بیان کرد: در حال حاضر باید کمک شود تا این پروژه‌ها به موقع به اتمام برسد.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد:هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تایید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی