Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@20:44:06 GMT

توضیحات حجتی درباره علت گران شدن گوشت

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۸۴۴۰

توضیحات حجتی درباره علت گران شدن گوشت

به گزارش جهان نيوز، محود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص علت افزایش قیمت گوشت گفت:، چون قاچاق دام با توجه به این‌که نرخ ارز در کشور‌های دیگر بالا رفته، شدت پیدا کرده و این موضوع قیمت گوشت را تحت تاثیر قرار گیرد.
  وی افزود: از طریق آنچه که به ما مربوط می‌شود، با واردات سعی در حل این مسئله داریم که این کار را شدت بخشیده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم بازار را بیشتر تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از طرفی هم بنا شد مسئولان وزارت کشور، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیز نیروی انتظامی موضوع قاچاق دام سبک را به خصوص در مرز‌ها با شدت دنبال کنند که ان‌شاءالله قیمت‌ها مقداری تثبیت شود.

وزیر کشاورزی تصریح کرد: در حال حاضر گوشت منجمد را عمدتا از برزیل وارد می‌کنیم، اما گوشت گرم از استرالیا با هواپیما و نیز از برخی کشور‌های آسیای میانه و قفقاز وارد کشور می‌شود.

حجتی همچنین درباره نگرانی برخی نسبت به بهداشتی‌نبودن گوشت‌های وارداتی، گفت: گوشت‌های وارداتی تمام ملاحظات بهداشتی و همه تاییدیه‌هایی که لازم است دارند و مشکلی نیست، اما حجم این گوشت گرم پاسخگوی نیاز‌های کشور نیست. برخلاف اینکه گوشت گرم گوسفندی در دو ماه گذشته بیش از دوبرابر سال گذشته وارد شده است، اما چون قاچاق وجود دارد، تقاضا افزایش یافته که امیدوارم با کنترل قاچاق و افزایش واردات مشکل را حل کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند