Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد مهدی عزیززاده را به عنوان رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد مهدی عزیززاده را به عنوان رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در متن حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدمهدی عزیززاده آمده است:

باتوجه به شایستگی و تجارب ارزنده جناب عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم قرآن و عترت،بدین وسیله به عنوان رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور(مدیرکل)منصوب می شوید.

امید است با بهره مندی از دیدگاه های عالمانه فرهیختگان و صاحب نظران حوزه فعالیت های قرآن و عترت(ع) و همچنین همکاری  موثر با سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی کشور در راهبری،پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات آن کمیسیون موفق باشید.

توفیقات جناب عالی را از خداوند متعال خواستارم.‎

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل کانون های مساجد آیت الله سید حاتمی ارشاد شیراز استان گلستان استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش قیام 19 دی بیرجند توسعه و ترویج قرآن کریم کمیسیون معاونت قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام علی اصغر ثنایی به مناسبت شانزدهم اردیبهشت سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فرمان امام خمینی در سال ۱۳۵۸ با تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: فعالیت‌های تبلیغی این مجموعه، عرصه‌های فرهنگی تبلیغی، آموزش، پژوهش، هنر و رسانه را شامل می‌شود. 
وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در موضوعات جدید و مورد نیاز جامعه همچون سبک زندگی، اخلاق و خانواده، فضای مجازی، هنر و فرقه‌های انحرافی اقدامات مناسبی داشته است.

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه