Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پيام تبريک رئيس اتاق اصناف شهرستان بابل بمناسبت فرا رسيدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان بابل: حاج حسين لعلي رئيس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پيامي فرا رسيدن سالروز ولادت با سعادت بانوي قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت  حسيني،  حضرت زينب کبري (س)  و روز پرستار را به رهبر فرزانه انقلاب – مردم شهيدپرور و بازاريان ولايتمدار   و پرستاران زحمتکش  کشورمان تبريک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمتي از پيام تبريک رئيس اتاق اينگونه آمده است:

حضرت زينب کبري (س) در 5 جمادي‌ الاول سال پنجم هجري قمري در مدينه چشم به جهان گشودند، تربيت و پرورش آن مرواريد گرانبها و بى مانند در كنار پيغمبر اكرم (ص) بوده  و پنج تن اصحاب كساء به تربيت و پرورش و تعليم و آموختن و تهذيب و پاكيزه گردانيدن آنحضرت مشارکت داشتند. حضرت زينب در طول زندگي با مصائب زيادي روبرو شد اما حضور ايشان در کربلا و ديدن آن صحنه هاي دلخراش و از دست دادن برادران و فرزندان و فرزندان برادر از همه مصائب دردآورتر و ناگوارتر بود چرا که در يک روز همه عزيزانش خصوصاً برادرش امام حسين (ع) را از دست داد. در بزرگواري آنحضرت همين نکته بس که زماني که در عصر روز عاشورا دو پسرش را شهيد کردند از خيمه پاي بيرون نگذاشت در حالي که هنگام شهادت ساير شهدا از خيمه بيرون مي آمد و امام حسين (ع) را دلداري مي داد ولي اينبار براي اين که برادرش حسين (ع) خجالت نکشد از خيمه بيرون نيامد، آنحضرت در دامان پرمهر و معنويت مادرش حضرت فاطمه (س) از سرچشمه معارف اسلامي و قرآني سيراب گشت. رسالت راستين حضرت زينب (س) هنگامي آغاز گرديد که پس از به شهادت رسيدن امام حسين (ع) و هفتاد و دو تن از يارانش با ايراد سخنان آتشين به بيدارگري مردم کوفه و ستيز با ستمکاران و يزيديان پرداخت.  پس از واقعه خونبار كربلا نقش آنحضرت روند تازه تري يافت  و ضمن حضور در كاروان اسراي كربلا در برابر حكام جور قرار گرفتند و به افشاگري ظلم و ستم وارد بر آل طه از سوي خاندان اميه پرداختند. آنحضرت در اين دوران سخت با حضور در كاخ برخي حكمرانان جور زمان مانند يزيد و ابن زياد، با تاكيد برحقانيت طريق آل محمد بر سخنان و تبليغات مسموم خاندان اميه درباره بني هاشم خط بطلان كشيدند. حضرت زينب (س)  نمودار حق و جهاد در راه خدا و نگهدارنده ايمان و عقيده، قهرمان دليري و شجاعت، جلوه فصاحت و بلاغت، شعله ستيزه جوي باطل و آتش افشان حق در برابر نيروهاي ستمگر و كوبنده دژخيمان زورگو است. آنحضرت راه مقاومت در برابر باطل را به امت نشان داد و فداكاري در راه خدا و چشم پوشي از همه چيز را در راه برافراشتن پرچم حق به همه ياد داد.  ايثار، فداكاري، صبر و بردباري، علم وسيع و دانش وافر، سخنان سنجيده و منطقي آنحضرت در فرصت هاي حساس توأم با آن مظلوميت و ستم هاي جانكاهي كه به ايشان وارد آمده است، از آنحضرت چهره يك شخصيت بي نظير، رزم آور شجاع، جهادگر بي باك و سخنور توانا را در قلوب و اذهان ترسيم نموده است كه تا چرخ زمان حركت دارد  تا نسل ها در روي زمين حيات دارند و تا زمين دور خورشيد مي گردد اين چراغ فروزان، نورافكن جهانيان و نسل هاي آينده خواهد بود. در ايران روز ولادت حضرت زينب‌ (س) به نام روز پرستار نامگذاري  شده است. علت اين نامگذاري، پرستاري آنحضرت از امام زمانشان حضرت زين‌العابدين (ع) و ديگر بيماران و مصيبت‌زدگان خاندان عصمت و طهارت (ع) پس از واقعه کربلاست.  اينجانب خادم بازاريان شريف شهرستان بابل فرا رسيدن سالروز ولادت با سعادت بانوي قهرمان کربلا و پرچم دار نهضت حسيني حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار را به رهبر فرزانه انقلاب – مردم شهيد پرور و بازاريان ولايتمدارو پرستاران زحمتکش کشورمان تبريک عرض نموده و از خداوند سبحان استمداد مي طلبم به برکت وجود ذي وجود حضرت زينب (س) نصرت بيشتري به مردم کشورمان عنايت بفرمايند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پيام تبريک رئيس اتاق اصناف بابل حضرت زينب کبري س روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: با راه اندازی میکروسکوپ چشم پزشکی، همه عمل‌های جراحی مرتبط با چشم، مانند آب مرواردید برای نخستین بار در شهرستان زرقان قابل انجام است.
سید اسداله خرم روز افزود: خرید و راه اندازی این دستگاه حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که از منابع مالی دانشگاه و خیران سلامت تامین شده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر دو متخصص چشم پزشک در اتاق عمل بیمارستان زرقان ارائه خدمت می‌کنند.
رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: شهروندان می‌توانند برای  معاینه و درمان بر اساس برنامه متخصصان که هر هفته منتشر می‌شود نسبت به دریافت نوبت به صورت اینترنتی از سایت nobat.sums.ac.ir و یا مراجعه حضوری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)