Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،صبح امروز با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه،فرماندهی ناحیه جشنواره جوان سرباز و حضرت علی اکبر (ع) در سپاه شهرستان فاریاب برگزار شد.

 درابتدای این مراسم حجت السلام والمسلمین مصطفی عرب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فاریاب با اشاره به اهمیت جشنواره حضرت علی اکبر (ع) خاطر نشان کرد: دفاع و امنیت، ایثارگری و فداکاری، وظیفه‌شناسی، امور فرهنگی، خلاقیت، ابتکار و فناوری، نظم و انضباط اجتماعی، دینداری و بصیرت، مسئولیت‌پذیری و خانواده، سازندگی و تفکر بسیجی را جزو محور‌های اصلی برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام عرب ضمن اشاره به فرصت‌های دوران خدمت مقدس سربازی تصریح کرد: بهترین دوران برای خودسازی بدون شک خدمت مقدس سربازی است، چون یک سرباز در این دوران است که به معنای واقعی مسئولیت پذیری را تجربه می‌کند و چه خوب است که سربازان از این فرصت مهم نهایت بهره را ببرند.

گفتنی است که در پایان این مراسم از چهار نفر از سربازان برتر سپاه فاریاب دربخش‌های مختلف با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند