Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه پدیده شهر خودرو با پرداخت بدهی دیارا سوبا مانع از کسر شش امتیاز از تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر شدند. ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده شهر خودرو، فرهاد حمیداوی که در بدو حضورش در باشگاه پدیده قول داده بود تا یحیی گلمحمدی را به تیم بازگرداند و این کار را هم انجام داد، به دومین وعده‌اش نیز جامه عمل پوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت پس از کش‌وقوس فراوانی که در پرونده سوبا به وجود آمده بود، ظهر امروز حمیداوی با رایزنی‌های خود و همکاری دکتر فارسیان در لندن موفق شد بدهی باشگاه پدیده شهر خودرو به سوبا را از طریق یکی از بانک‌های این شهر پرداخت کند. این در شرایطی بود که تنها یک روز تا پایان مهلت فیفا به باشگاه پدیده شهر خودرو برای پرداخت بدهی به دیارا سوبا باقی مانده بود.

حسینی: چند تیم برای جذب من با گل‌محمدی صحبت کرده‌اند/ دوست دارم جایی باشم که بیشتر بازی کنمگل‌محمدی: وقتی به زمین تمرین می‌رویم بر سرمان می‌زنیم!/ ایران مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت‌ها است

 

در نهایت با رایزنی حمیداوی و پرداخت 135 هزار دلار به علاوه پنج درصد سود آن به صورت پوند انگلیس، به حساب اعلام شده از سوی فیفا به نام وکیل دیارا سوبا، این ماجرا ختم به خیر شد و دیگر خطری باشگاه پدیده شهر خودرو را تهدید نمی‌کند و خیال هواداران تیم پدیده شهرخودرو از بابت کسر شش امتیاز راحت شد.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی پدیده خراسان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پدیده خراسان یحیی گل محمدی پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه