Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ عبد الرضا رحمانی فضلی چهارشنبه شب در آئین تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان رضوی اظهار کرد:با توجه به اینکه در آستانه‌ بهمن ماه و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم ویژگی مشترک و مستمری که در این سال ها وجود داشته است، مقابله با رویارویی استکبار جهانی است که از روز نخست انقلاب شاهد آن بوده ایم و در این فراز و فرود های چهل ساله مهم ترین سند موفقیت و پیروزی ما همین دشمنی آمریکا با ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهل سال ادعا کردند که ما را نابود می کنند و در یک جمع بندی از استدلال‌هایشان به این نتیجه می رسیم که علت دشمنی آن ها، قدرتمند شدن ایران است. دشمن تلاش کرد که دست ما را در منطقه کوتاه کند اما امروز با قدرت اعلام می کنیم که این منطقه نمی تواند جولانگاه استعمار باشد.

مهمترین سخنان عبد الرضا رحمانی فضلی بدین شرح است:

دشمنان با همه امکانات و توانشان به منطقه آمدند و آخرین حربه ای که استفاده کردند، دین علیه دین بود و جریانات تکفیری و داعش را راه انداختند، خون های زیادی ریختند تا تمدن این کشورها را از بین ببرند اما در پایان رسوا شدند. امروز برای منطقه کاملا روشن است ماهیت داعش چیست و این شفاف سازی و جداسازی تفکرات انحرافی ارزش زیادی دارد.

امروز ایران به عنوان کشوری تعیین کننده در جهان تلقی می شود و بهانه آمریکا برای تهاجم به ایران این است که این کشور از حوزه قدرت کنترلی خارج شده است. برای افکار عمومی این سوال مطرح است که شما که چهل سال با ایران درگیر شدید چرا از قدرت آن می ترسید؟

در برجام دیدیم که علی رغم تاکید ۶ کشور و تایید برجام در شورای امنیت، آمریکا با خفت و حقارت از این معاهده خارج شد و هزینه ای که برای این خارج شدن داد، کم نیست.

چهل سال با همه توانمندی‌ها و در همه عرصه ها به لطف خداوند توانستیم به درخت تناور و تنومندی تبدیل شدیم که باید تداوم داشته باشد و تداوم این راه بسیار مهم است.

دشمن به دنبال این است که کوچکترین مسائل در کشور را بزرگ کند، در دوسال گذشته شاهد تهدیدهای متعدد دشمن بودیم و آخرین آن ها ۱۳ آبان بود. در ۱۳ آبان کشور شلوغ شد اما همه مردم آمدند و شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند. این ملت اراده کردند که بایستند و بر مبنای عقلانیت حرکت کنند.

ما در داخل کشور نیز از برخی اقدامات گلایه مندیم و برخی از ناکارآمدی ها را می بینیم اما این مشکلات را حل خواهیم کرد، همانطور که در این چهل سال مشکلات را حل کرده‌ایم.

نسخه رهبر معظم انقلاب برای عبور از این مرحله، وحدت و هماهنگی است، نمونه عملی این موضوع نیز تشکیل جلسه قوا سران است که هر هفته تشکیل می شود و این الگوی وحدت بخش و طرح عینی باید در استان ها هم عملی شود.

امروز ما در شرایطی هستیم که هیچ کشوری از آمریکا حمایت نمی‌کند. درست است که فروش نفت ما کم و سرعت عملیات بانکی‌مان کند شده است اما مبارزه هزینه دارد و همه ما باید آماده باشیم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر کشور استکبار جهانی آمریکا جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ایران و عراق باید در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند، گفت: روابط دوستانه، ‌عمیق و تاریخی دو کشور ایجاب می‌کند که در تبادلات تجاری و اقتصادی، به جای استفاده از ارز کشور ثالث، از پول ملی خود استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مخبر ظهر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دیدار با «سلمان الغریری» وزیر تجارت عراق، با بیان اینکه توفیقات دولت و ملت عراق همواره برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است اظهار کرد: امید است روز به روز شاهد افزایش توفیقات و رفاه مردم دو کشور باشیم.

وی همچنین لازمه توسعه مناسبات اقتصادی ایران و عراق را تسهیل همکاری بخش خصوصی دو کشور دانست و افزود: بخش خصوصی ایران به‌دلیل روابط صمیمانه دو کشور و همچنین وجود عتبات عالیات، انگیزه بالایی برای فعالیت در عراق دارند که لازم است کمیسیون همکاری‌های مشترک، موانع پیش روی توسعه مراودات تجاری فی مابین را شناسایی و نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ایران و عراق باید در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند، تصریح کرد: روابط دوستانه، عمیق و تاریخی دو کشور ایجاب می‌کند که در تبادلات تجاری و اقتصادی، به جای استفاده از ارز کشور ثالث، از پول ملی خود استفاده کنیم.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود از وعده صادق و پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس به‌عنوان یک نقطه تاریخی یاد کرد و اظهار کرد: امروز هیمنه آمریکا و اسرائیل با ایستادگی محور مقاومت کاملاً در هم شکسته و علی رغم اینکه آن‌ها تمامی امکانات خود را بسیج کرده‌اند نتوانسته‌اند به اهداف خود دست پیدا کنند به همین دلیل به کشتار زنان و کودکان در غزه روی آوردند.

سلمان الغریری وزیر تجارت عراق نیز در این دیدار ایران را سرزمین تاریخ، تمدن و اندیشه توصیف کرد و گفت: بغداد به‌دنبال تقویت جدی در مناسبات تجاری با تهران است و این موضوعی است که نخست وزیر عراق نیز آن را به عنوان یک اولویت دنبال می‌کند.

وی با اشاره به وجود کالاها و محصولات ایرانی در عراق افزود: عراق بازار خوبی برای کالاهای ایرانی است و ما همواره خواهان تقویت واردات محصولات ایرانی به عراق هستیم.

وزیر تجارت عراق از ایران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری خود یاد کرد و عنوان کرد: به‌عنوان وزیر تجارت عراق و رئیس طرف عراقی کمیسیون همکاری‌های مشترک دو کشور آمادگی دارم موانع و مشکلات پیش روی تجار ایرانی را برای توسعه فعالیت‌های خود در عراق مرتفع کنم.

کد خبر 751184

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • وزیر کشور: اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • فارین پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران