Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ کاووس محمدی گفت: صبح امروز حادثه درگیری بین 4 دانش‌آموز مقابل یک دبیرستان در شیراز، منجر به مرگ یک دانش‌آموز شد.

او با بیان اینکه حادثه ساعت 9 و 10 دقیقه چهارشنبه 19 دی به پلیس 110 اطلاع داده شد، گفت: بررسی کارشناسی پلیس بر این تاکید دارد که ناتوانی در کنترل خشم، عامل بروز بسیاری از حوادث نظیر قتل محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی توضیح داد: براساس بررسی کارشناسی ماموران پلیس اعزامی به محل حادثه، 4 دانش‌آموز مقابل دبیرستان شهید ارسنجانی شیراز درگیر شده و یک نفر از آنان بر اثر اصابت چاقو مصدوم و فورا توسط اورژانس به بیمارستان قلب الزهرا در شیراز منتقل شد.

وی با بیان اینکه فرد مصدوم به دلیل شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت می کند، گفت: ماموران انتظامی بلافاصله با رصد اطلاعاتی موفق شدند در همان لحظات اولیه هر 3 دانش آموزی که در این درگیری مشارکت داشتند را دستگیر کرده و به مقر انتظامی انتقال دهند.

محمدی به خانواده‌ها توصیه کرد که در راستای ارتقاء مهارت‌های فردی نظیر کنترل خشم فرزندان خود، تلاش کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز یکی از عوامل درگیری را از اراذل و اوباش معرفی و تاکید کرده که محل وقوع حادثه خارج از مدرسه بوده است.

انتهای پیام/

20 / 20 کنترل نکردن خشم قتل قتل دانش آموز شیرازی دستگیری عاملان قتل ‌معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ناتوانی در کنترل خشم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کنترل نکردن خشم قتل دستگیری عاملان قتل ناتوانی در کنترل خشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد